Svar

Flyver-ikonet - iPhone

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg har lagt mærke til at et flyver-ikon er oppe i hjørnet af nogle af sangenes albums-billeder, har det noget betydning for noget?

icon

Bedste svar af Lythens 18 april 2011, 17:03

Hej Electronic.

Jeg fik det forklaret på den måde at det er når sangen er blevet afspillet på din enhed før, også den har gemt sig lokalt, så den ikke streamer via net når du høre den anden gang.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lythens har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Electronic.

Jeg fik det forklaret på den måde at det er når sangen er blevet afspillet på din enhed før, også den har gemt sig lokalt, så den ikke streamer via net når du høre den anden gang.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

lythens@ så når jeg har hørt dem en gang, så vil jeg kunne se flyvermærket også er sangene faktisk gemt?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det betyder det samme som på android telefoner.

nemlig at du kan spille de nummere, selv om du ikke har dækning eller hvis du med vilje har slået din telefon ofline.

det kommer hved alle nummere du har spillet, og du kan på dine egne play lister selv vælge at den skal hente nummerene til fly mode.

jeg ved ikke om det er det samme på i phone, men på android skal du lave en long klik på den play liste du vil og så vælge afspil ofline, så kommer ikonet på hele playlisten og kan spilles når du er ofline.

Omdømme 2

miela1@ så tror jeg det er noget af det samme.

så har jeg ihvertfald forstået det rigtigt Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det var godt,

du er selvfølig altid velkommen til at stille spørsmål her på forum,

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8