Flyttet sammen

Jeg har igennem de sidste 10 år haft en tdc web mail. Når mail boxen var ved at blive fyldt sendte jeg vigtige mail til min arbejds e-mail. Nu er jeg flyttet sammen med min kæreste og vi har fået tdc home trio abonement. Jeg har ikke mulighed for at sende vigtige mail til min arbejds e-mail længere. Min kæreste har en tdc mail adresse (web mail) som hun henter ned på sin pc ved hjælp af windows mail. Hvordan opretter jeg adresse nummer 2 som jeg kan hente ned på min computer. Jeg har outlook installeret.

2 Kommentarer

Hej kjaergaard

Velkommen til TDC Kunde - Kundeforum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Først: Et bredbåndsabonnement= 1 mailadresse og mulighed foroprettelse af 4 aliasser.

Opret ekstra mailadresse:

Log ind på webmail.

Indstillinger.

mailadresser.

opret

Fordeling af mail: Der er temmelig mange tråde: søg evt. på sortering.

Det bedste bud tror jeg at LOB1  er kommet med. Hun skriver:

Citat: "Har selv søgt efter en løsning i flere dage og har så fundet denne løsning, og den virker til Windows live mail 2011. Gå til mapper og til regler for meddelser og øverst hvor linjen"til" indholder personer skal makeres, i midten skal makeringen være i hent den ikke fra server og nederst klikker du på "indeholder" og skriver den eller de mail adresser som ikke skal hentes fra serveren. Det gør man så på den anden PCer, men bare den eller de mail adresser som man ikke vil have ned på den." citat slut

Winduerne for Sorteringsregler ligner til forvæksling hinanden, så prøv om du ikke kan bruge LOB1

vejledning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Kjaergaard.

Tillykke med sammenflytningen.

Jeg vil lige først fortælle dig lidt om hvordan det med mail adresser hænger sammen ved TDC, inden jeg forklare hvordan, for det vil nemlig give bedre mening.

det er sådan at du kun har en mailadresse, de 4 andre er aliaser, alså et andet navn for den samme adresse. det betyder så også at som standart når du har 2 mailadrsser og henter posten nned til den ene får du automatisk også posten ned fra den anden.

det du skal gøre når du har oprettet din ny mail adresse er at du først fortæller den første computer at den skal gemme mails på serveren i et antal dage.

så skal du opsette nogle regler for hvilke mails der skal hentes. du kan se i den her vejledning hvordan.

/t5/Mit-TDC/Mail-alias-hvor-finder-jeg-disse-hvis-de-ikke-st%C3%A5r-under/m-p/21609#M2357

der er bare nogle ting du skal lave om, du skal skrive den mail adresse du ikke vil modtage, og så skal du sette den til at slette. og du skal gøre det samme på den anden computer. jeg vil forslå at du læser tråden da der også er nogle andre ting du skal tænke på som står i tråden.

hvordan du opsetter outlook til at hente mails, kan du se i den her vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370

og hvordan du opretter mail nr 2 her.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5682

håber det virker for dig, ellers må du skrive igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)