Flytte mails til anden mail

Jeg har fået en ny mail og skal have alle mine mails fra webspeed.dk med mig men kan det virkelig passe at det kun er muligt ved manuelt at vidresende dem én efter én til min nye mail??

8 Kommentarer

Hej nicktob

Det er en yousee-webmauladresse du har, men vil gerne svare dig aligevel.

Hvad endten du tilgår den via yousee-webmail eller du gør det her på tdc-webmail, kan du i indbakken markere en side ad gangen ved at klikke i den lille firkant øverst i bjælken til venstre.

Lige under der hvor der står videresend.

Hej maja

Tak for svar

Men det virker desværre ikke - når jeg gør det på den måde så modtager jeg én mail hvor de andre er vedhæftede som filer og det duer ikke... har du andre bud?

Vh

Hanne

Hej Hanne

Har du prøvet at sende, for at se hvordan det ser ud i din nye mailbox?

Jeg har lige prøvet, at videresende 10 mail fra min webmail til min gmail-konto. 

Der kan man ikke komme til at gemmehver enkel mail, for de ligger nedenunder hovedmailen.

Hvis du sender dem til gmail, og mailklienten windows live mail henter mailen med alle vedhæftningerne, kan du se hver enkel videresendt mail, som du herefter kan gemme på din pc eller åbne.

du kan også vælge at åbne en vigtig mail. Klikke på funktioner - print.  I vinduet for indstallerede printere skal du klikke på Microsoft XPS printer, og "gemme som" på din pc.

Mig bekendt er der ikke andre muligheder, end at sende hver enkel videre, desværre Trist humørikon 

Hej igen

Ja, det er netop det jeg har gjort - at sende til min nye mailbox ;-) 

Der komme der - som skrevet bare én mail hvor de andre ligger i den mail som filer. Altså jeg kan kun se den første mail selv om jeg har sendt 10,20 eller 30...

Det er skisme træls at de her "super systemer" ikke kan så simpel en ting men der er jo nok ikk andet for at jeg må sende alle 400 enkelvis :-(

Men mange tak for hjælpen alligevel

Hilsen

Hanne

Hanne - jeg er nød til at spørge, hvilket styresystem du har?

Hvis du har windows 7, kunne du downloade windows live mail 2012. Opsætte webmailkontoen, som vil hente dine mail.  Når de er hentet, vil du kunne markere alle mail og trække dem ud på en usb-nøgle. Når du har gjort det kan du også opsætte din nye konto i mailklienten, og flytte alle mail fra usb-stikket,  ind i den nye konto(indbakken).

At flytte mail på denne måde, kræver en mailklient - det virker ikke via en browser.

Fordelen er, at du altid har alle mail på din pc, og kan gemme de vigtigste på usb-nøglen  

/t5/Mit-TDC/Windows-Live-mail-2011/td-p/68671/jump-to/first-unread-message

Hej.

Er din nye mailboks en Google Gmail eller en Microsoft Outlook.com (tidl. kaldet Hotmail) konto?

Hej

Min nye mai er en gmail :-)

Hanne

Hej Maja

Jeg har win7 men alt det du her foreslår tror jeg simpelthen ikke jeg kan finde ud af - jeg er total it-retard ;-) Så det tror jeg simpelthen ikke jeg kan

Men igen tak ;-)

Hanne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)