Flytte kontakter fra Aino til X8

hej. Kan nogen hjælpe mig. Jeg har lige købt en X8 (troede, at det var en god tlf.) Jeg finder ud af, at den ikke kan sykronisere med min PC. Men man kan vist lave en "synkronisering med Exchange Server". Hvordan gør man det og hvordan får man oprettet sådan en? Håber ikke, at det er en hjemmeside, at de lokker en til og købe.... QuyenQuyen

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

først x8 er en god telefon.

det er rigtig at ting som kalender, kontakter ovs kan du ikke synkrosere med PC, der skal du hare en Exchange server, Gmail eller Sony Ericsson sync(http://www.sonyericsson.com/wportal/uss/promotion?lc=da&cc=DK) på nær Exchange serveren er det hele gratis, og dine data er i bedre sikkerhed end hvis de havde lagt på din pc.

Jeg har gjort det med min x10 mini pro at jeg har den til at synkrosere med google konstandt, der ved har jeg lige meget hvilken telefon jeg vil have næste gang eller ligemeget hvor jeg er har jeg altid mine kontakter og kalender.

Hej. Tak for dit svar. Jeg havde faktisk en konto hos SonyEricsson, men har aldrig brugt den. Så det skal jeg til og gøre nu. Ved du om man kan indstille tastaturet, så trykfølsomheden bliver bedre. For jeg synes, at man skal trykke ret hårdt for, at tlf. reagere. En anden ting er billed som "tapet" på tlf. kan man få den til og rotere, så det passer med, at billedet ses lodret. Alle billeder bliver lagt ned på siden... ret irriterende. På forhånd tak for hjælpen Quyen Quyen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg ved ikke helt om jeg her forstået rigtig.

du vil gerne have at startskærmen roter, ligesom på en iphone?

nej det kan du som udgangspunkt ikke, der er dog 1 ting du kan, du kan skifte Xperia "Grensefladen" ud med ADW Launcher(der er flere "brugeflader", men ADW er gratis) fra Marked, jeg kan ikke huske om det virker med at roter på forskærmen,

hvis du ikke føler dig tryk, ved at bruge det program, skal du ikke bruge det.

jeg ved ikke så meget om det da det ikke passer på min telefon når den ligger ned, der mangler 3 pixelTrist humørikon

med tryk følsomhed, så tror jeg det ikke, jeg er ikke faldt over noget i min telefon, men min er jo heller helt den samme.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)