flytte adresse/telefonliste mellem 2 mobiltelefoner

skærmen på min mobiltelefon er gået i stykker og jeg har købt en ny telefon. Hvordan får jeg overført mine teleonlister til ny telefon,når jeg ikke kan se noget på skærmen

hilsen

SJNI

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lythens har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Det faktisk ret morsomt jeg havde samme problem i sidste uge.

Du kan desværre ikke gøre så meget nu. Jeg kan kun anbefalde dig til ALTID at holde dine kontakter gemt på dit simkort. Nu ved jeg ikke lige hvad mobil du har nu, men det er muligt på næsten alle mobiler.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej venner!

Nu skal jeg komme med et lille fif eller godt om om i vil.

Næsten alle mobiltelefoner/smartphones kan synkroniseres med et applikation som kommer med enheden fra starten af, og i de fleste af de apps er der mulighed for at gemme kontakter og kalender på sin pc'er i outlook eller windows calender/windows contacts.

Men eftersom den kære trådstarter ikke har skrevet hvilken mobil det drejer sig om er det lidt svært at lave en spesifikation=(stavet forkert) af hvordan det skal gøres Glad humørikon
@Lythens det er så sandt som det er sagt det du skriver i slutningen af dit indlæg ;-)

fortsat god mandag

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lythens har modtaget fra andre medlemmer.

@jytfin Det med programer til diverse enheder kan du have ret i, det tænkte jeg ikke så meget over. 

Så hvis vores trådsstarter har haft f.eks. en iPhone kan der nemt hentes kontakter ud af den, og lægge dem ind under Windows Contact. Men på andre mobiler, skal man tit trykke koder osv.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

ikke nødvendigvis, jeg ved HTC også kan synkronisere med win contacts, Sony Ericsson og Nokia kan så vidt jeg husker også. iPhone kan også med 1000 % sikkerhed.

Ellers er der en anden mulighed som også kan bruges, men igen kommer det an på hvilken model vi snakker om her.

Hvis man har en google account så kan man også synkronisere sine data den vej, men her er jeg så i tvivl om det virker på alle terminaler

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

det er muligt at koble (næsten) alle mobiler til computeren og derved synkronisere dem. jeg ved at iPhone jo har iTunes, Nokia har Ovi Suite, Sony Ericsson har deres PC Suite, HTC har også deres PC Suite. medmindre der er tale om en meget meget gammel mobil, så er det bare med at få koblet den til computeren og synkronisere den hvis det er muligt.

kan ikke være mere enig med Lythens, at man ALTID skal huske at gemme kontakterne på SIM-kortet hvis det er muligt!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)