Flytning af post til ny PC med windows 8

Ser til min skræk at den nye mail i Windows 8 ikke kan håndtere post fra en POP3-konto.  Hvordan i alverden kan jeg så flytte indholdet af min outlook express på min gamle pc til den nye som je får om 14 dage?

3 Kommentarer

Hej ashagen

øøhhh godt spørgsmål.

Jeg ved ikke om du kan eksportere mails og adressebog til din usb, derfor mit forslag: 

Jeg ville sætte et usb-stik i min gamle pc..

Åbne stifinder så stifinder kun fylder højre side af skrærmen, og at ventre vindue viser usb-stikket.

Så ville jeg åbne outlook ekspres, i venstre side, gå ind i en mappe, markere alle mails. og trække dem til stifindervinduet.  (Du kan muligvis også kopiere og sætte ind.) 

Dernæst ville jeg oprette kontaktblade på hver af mine kontakter. og derefter gemme kontaktbladene på usb-stikket, for derefter at flytte dem til min nye pc.

Andre der har en bedre måde og beskrivelse?

Hej.

En lille tilføjelse til Majas svar:

Da den indbyggede mailklient i Windows 8 ikke kan håndtere POP3-mail er det nødvendigt at installere noget, der kan håndtere POP3. Det nemmeste er nok at installere Microsoft Live Mail, som kan hentes gratis på Microsofts hjemmeside.

ps: prøv at læse denne tråd, i forbindelse med det MS-ERIK skriver. Glad humørikon

/t5/Mit-TDC/Windows-Live-mail-2011/m-p/68671#U68671

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P