Flytning af mail fra sendt til egen undermappe

Hej,

Har nogen en forklaring på hvorfor jeg ofte totalt mister en sendt mail, når jeg flytter den fra "sendt"

mappen til en af mine undermapper ?

V.h.

Finn

10 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg går ud fra det drejer sig om WEB-mail, jeg har ingen forklaring, men jeg har ofte samme problem, så jeg håber på en forklaring fra en der er klogere end jeg - skulle være let at finde.

Hej begge

Velkommen til ny bruger og til (ny skribent. ny tittet? tillykke) 

Jeg er bestemt ikke klogere en dig Teleforum. Jeg har derfor kun en kommentar.

De gange jeg har oplevet det, er når jeg har flyttet en mail ved at holde musetasten nede og så trække mailen hen i en anden mappe. På den måde er der smuttet nogle af mile mail til himmels.Gal humørikon

Har andre et bud?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg bruge ikke drag/drop men klikker på flyt og derefter på mappen, der skal modtage. Derefter forsvinder den somme tider. Til tider et rigtig dump problem.

Jeg kan se at andre har haft fuldstændig det samme problem tilbage i januar. Nu er vi i marts, og jeg har problemet at mails forsvinder når jeg flytter f.eks. fra "sendt" mappe til en privat oprettet mappe. Har I andre fundet løsningen på problemet???

Hej Humle

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Desværre - mig bekendt er der ikke noge logisk forklaring på hvorfor de forsvinder.

Hvilket styresystem har du?

Hej Maja,

Jeg kører med Windows 7 og 64-bit teknologi, så det er i hvert fald ikke fordi jeg kører med gammel software. Jeg har netop skiftet computer og besluttede i denne process at bruge TDC webmai, simpelthen fordi jeg ikke ville ofre en formue på at forny min Microsoft Office pakke med Outlook, som jeg ellers har benyttet som mail-program i mange mange år!

mvh

Humle

Hej Humle

Ha - det er da det der er i vejen. Du er alt for moderne til TDC's udstyrMeget glad humørikon

Nå , men du har lige kvalt hvad mit næste bud havde været, men jeg forsøger altså alligevel at overtale dig til at bruge Windows Live mail 2011. Der forsvinder dine mail ikke hvis du flytter dem.

Plads mangel og overfyldte postkasser skal du heller ikke bekymre dig om. Hvad siger du - Kan du overtales, hvis jeg siger at Windows Live mail er GRATIS?

Windows Live mail 2011

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding         - Fundet af Miela1 TDC Kunde
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold - Fundet af Jesper TDC Forum
PS: Næste gang jeg skal forny min kontorpakke, vil jeg heller ikke ofte en formue på noget jeg kan få gratis: http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Da.Release3

download-siden

http://da.openoffice.org/

Omdømme 1

Det er naturligvis en muliged at behandle sin post på anden måde, men det løser jo ikke det oprindelige problem. Hvis WEB-mail har et software problem (og det tror jeg er det mest sansynlige), er det et problem som TDC bør tage sig af, det forekommer så uregelmæssigt at vi brugere ikke har nogen mulighed for at finde en måde at undgå det.

Jeg synes iøvrigt at TDC skulle vise mere interesse for mange af de problemer der bliver taget op i TDC forum. Jeg ved godt det er for kunder, men det er jo da i sidste end TDC's kunder. 

@Teleforum

"Hvis WEB-mail har et software problem"

Helt enig, der må være et problem et eller andet sted, men mens microsoft og TDC vasker vænder, kan vi der hjælper jo godt give råd til hvordan nuværende problemer bedst mulig undgås.

"Jeg synes iøvrigt at TDC skulle vise mere interesse for mange af de problemer der bliver taget op i TDC forum."

Det vil jeg ikke sætte spørgsmåltegn ved. Min helt klare forventning er at TDC, netop har oprettet forum, for at have fingeren på pulsen. At TDC ikke kommenterer herinde, betyder vel ikke, at de ikke er intereserede i hvad kunderne oplever. Du skriver mange af de problemer. Der er altså også mange selvskabte problemer.  Når jeg tænker på, at der er en million kunder, burde der så ikke stå nogle af de problemer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)