Flytning af mail adresse

Hej

Min mail adresse slutter på webspeed.dk og stammer fra da jeg var yousee kunde. Og nu har jeg fået en mail om at den bliver nedlagt da jeg ikke er kunde ved yousee mere da vi er skiftet til TDC home trio.

Er det muligt at skifte den over? Eller skal jeg til at lave en ny? Vil jo helst beholde den da jeg har haft den længe og alle kender den.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Hilsen Henrik

4 Kommentarer

Hej Henrik

Desværre. Grunden er at Yousee's domænenavn webspeed.dk ikke kan overføres til tdc da de har et andet domænenavn.

Du kan oprette en ny mail på MIT TDC - selvbetjening. Til selvbetjenings-siden skal du bruge det samme TDC-login, som du har brugt til at skrive her på forum. Prøv om ikke denne side kan hjælpe dig: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Du er velkommen til at stille yderligere spørgsmål.Glad humørikon

øv øv men tak for svaret.

Ved du hvor mange mail adresser man må have på et home trio abonoment? Konens mail er tilknyttet og kan ikke rigtig finde ud af at få en til på.

Det vil sige din kone har den ordinære mailadreese, altså den der er tilknyttet jeres bredbåndsforbindelse. I kan oprette 4 aliasser ved at gå ind på webmail - indstillinger - mailadresser.

Mere øv 

I skal bare være obs på, at mail sendt til de mailadresser, i der opretter, havner i indbakken.Glad humørikon

Hvis I vil have hver sin indboks (mailkonto), vil jeg anbefale dig at oprette en gratis mailkonto på gmal.com - Google  eller hos microsoft - hotmail.com.

okay det gør jeg så.

Tusind tak for hjælpen :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)