"Flot" TDC.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 138 kommentarer
Jeg har tidligere brug TDC Udvidet Selvbetjening til mine mobilabonnementer.

Det er/var en fantastisk website, - nem, velfungerende og med alle ønskelige muligheder. Man kunne ændre sit abonnement, se sine koder, følge sit forbrug specificeret ud til mindste detalje, - herunder også hvilke numre man havde ringet til, og vel at mærke det fulde nummer uden at de sidste 2 cifre var xx'et over.

Jeg har ganske ofte både rost og anbefalet denne website på dette forum.

Den specificerede oversigt kunne tilmed udksrives som et Excel-dokument. Kort sagt: en helt ualmindelig velfungerende website, i modsætning til den almindelige Selvbetjeningsside som jeg jo her på forummet kan se adskillige klager over konstant er i udu.

For nogle dage siden ville jeg så logge mig ind på den udvidede selvbetjening på dette link, - og hvad skete der? Den udvidede selvbetjening er lukket.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28367

I stedet bliver jeg henvist til at benytte "Privat Selvbetjening". Det er nu nemmere sagt end gjort, for da jeg forsøger at bruge "Privat Selvbetjening" for at se mit mobilforbrug, bliver jeg mødt om et krav om en aktiveringskode, som jeg kan bestille og som vil blive sendt til mig med posten.

Det går der så en 3-4 dage med, - og i dag modtog jeg så den ønskede kode med posten og prøvede endnu engang at få adgang til at se mit mobilforbrug.

Jeg indtaster koden, - og hvad sker der? Jeg modtager denne besked:

Siden er ikke tilgængelig. Kontakt TDC på 80808020 for yderligere information.

Redigeret tilføjet:

Nå, - nu virker sitet omsider. Gad vide hvor længe?

Mvh FN

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8