Flere kunder med samme mail adresse !!

• AAC
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg er noget nervøs for sikkerheden ved web-mail.

Jeg har en adresse efternavn@mail.dk, jævnligt får jeg mails som er til andre som har samme efternavn ( heldigvis hedder jeg ikke Hansen). Hvis jeg søger på detaljer på disse mails er de rigtignok sendt til en person med dette efternavn, i nogle tilfælde meget fjerne slægtninge, nogle gange personer jeg ikke kender.

Hvordan er det muligt for andre at oprette mail konti med eksisterende konti ?.

Jeg føler mig noget utryg ved fortsat at anvende TDC´s mail.

5 Kommentarer

Hej AAC

Velkommen til TDC-forum.

Det er efter min bedste overbevisning noget der ikke må ske.

Ring venligst til fejlservice :Hotline og fejlservice  80 80 80 47   tid: 8-20  

så det kan blive undersøgt.       

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Sanssynligheden taler for at det er SPAM du får at se. Navne på afsendere og modtagere kan være nærmest helt tilfældige. Du kan jo prøve at kigge i mails'ne - hvis du har en opdateret viruskontrol installeret og undlader at klikke på links i dem. Så vil du sikkert se at det meste er crab affattet på et enten meget ubhjælpsomt dansk eller et ligeså ubhjælpsomt engelsk.

Slet dem - og tag det bare roligt.

Vh

Peter

Hej PeterA

Rigtigt - Den havde jeg ikke lige luret.

AAC kunne jo tilføje de mails til uønsket post, før de slettes. Blinkende humørikon

Hejsa.

Det er absolut ikke tale om spam.

Det er i flere tilfælde svar på sendte mails, oprettelse at kontoer, jeg har bl.a. nu en konto ved TOM TOM !.

Den mail jeg i dag har modtaget var sendt til en navngiven person med mit efternavn.

Har for et par måneder siden henvendt mig til Hotline, men det "mente ikke det var muligt", altså kunne de jo ikke gøre noget.

Mvh

AAC

Hej AAC

Jeg viste ikke, at du allerede havde forsøgt at ringe til TDC. Du må undskylde mit første svar.

Jeg har desværre ikke flere løsningsforslag.

Du er velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)