flere email adresser hos TDC, ønske EEN email adresse

Jeg er den lykkelige indehaver af tre forskellige email adresser, med tre forskelige postbokse som kan rumme 5 MB, 10 MB og 1 GB, det skyldes mange forskellige abonnementer hos TDC. Firmaordninger mv. nu er jeg pensioneret og har kun min tdc home trio med en email adresse. Men der kommer fortsat her 20 år efteroprettelsen af

xxxxxxxxxxxx@post11.tele.dk mail til denne og andre postkasser. Hvordan får jeg lukket dem ned så jeg framadrettet KUN har xxxxxxxx@pc.dk

jsv45

Jeg har fjernet personlige oplysninger fra indlæget for at beskytte jsv45 for misbrug af de personlige oplysninger.

/Patrick, moderator

2 Kommentarer

Hej jsv45

Velkommen til TDC-forum.

Der er desværre kun en vej. Kontakt kundeservise

http://tdc.dk/kontakt/

Der er lige en lille ting mere:

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailadresserne til krydser.  Martin /t5/user/viewprofilepage/user-id/6
Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har flere mailadresser på grund af flere abonnementer, så løser det da sig selv hvis du opsiger disse abonnementer. Så bliver mailadresserne da automatisk slettet efter nogen tid.

Du skal blot sørge for at din vogelius-adresse figurerer på det abonnement du ønsker at beholde, - altså dit Home Trio abonnement.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P