flere e-mail konti på samme nr

• 0 kommentarer
Hej - jeg er klar over at flere e-mail-konti går i samme postkasse.

Har opgraderet til Windows 7, så mine mail"konti" ønsker jeg nu oprettet i Outlook.

Har oprettet den ordinære, men ville gerne oprette de 3 andre, vi havde i Windows Mail i Vista.

Når det kommer i samme postkasse, hvorledes skal jeg så udfylde "billederne" for de andre?

Iøvrigt virker feltet "gem adgangskode" ikke. Er der mon nogen, der kan guide mig?

Venlig hilsen

Kirsten

1 Kommentar

Hej Kirsten

Du har en email-konti med en mailadresse. Derudover har du mulighed for at oprette 5 aliasser.

For at oprette 3 mailadresser mere skal du gøre det på webmail

Log ind på MIT TDC - Mail - indstillinger - mailadresser.

Du skriver at feltes gem adgangskove ikke virker. Er det det rigtige Pasword du bruger? Brugernavnet er din mailadresse og paswordet skal være det pasword du valgte da du oprettede dit bredbånd. Hvis du har glemt det, kan du oprette et nyt pasword her  MIT TDC - Mail - indstillinger - Pasword. Find på et nyt og prøv at skrive det ind i det feltet.

Du skriver noget om billede. Der er jeg ikke lige med, hvad du mener. Kan du evt. uddybe det?

Prøv evt. at se på denne side om din outlook version  står her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370

Kan du bruge lidt af svaret?
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)