Flere brugere på TDC-Play på Sonos

Hej

Jeg har lige anskaffet mig et Sonos-system. Jeg kan få det til at spille musikken fra TDC play og det henter også fint mine playlister. Vi har et bredbåndsabnnement med op til 5 samtidige brugere. Kan de øvrige brugere også få adgang til deres playlister. Når de logger på systemet rammer de jo min profil som Sonos er konfigureret til???? Håber der er nogen der kan hjælpe.

4 Kommentarer

Hej Ulrik

hvis de 4 andre har deres sonos selv også så kan de 4 andre have deres egen playlist på deres sonos, hvis i kun har 1 sonos enhed så kan der ikke deles playlister på sonos, sådan forstår jeg selv dit spørgsmål

altså deling af playlisten virker hvis i hver har hver sin sonos med seperat tdc login, ellers ikke og i må lav en fælles liste alle kan lide, eller flere som også kan gøres med 1 tdc login

jeg selv har en sonos bridge med 1 sonos connect, samt en enkelt play1, det virker fint for os også når vi ikke her gider hører det samme på samme tid :=)

Hej Tak for svar.

Er ikke sikker på at jeg fik mig formuleret tydeligt nok. Jeg prøver igen.

Jeg har en Bridge og en sonos-enhed. Som beskrevet har vi flere adgange til TDC-play. Dels har jeg en konto . men fruen og børnene har også hver sin.

Jeg har konfiguret min sonos med mit TDC-login.

Når jeg ikke bruger højtaleren, ville det jo være super hvis min søn eller datter med deres ipad eller hvad de nu afspiller musik fra kunne tilslutte højtaleren. Forbindelsen kan skabes - men det er kun muligt at vælge 1 TDC-play login og det er mit. Dvs at det også kun er mine playlister der dukker op og ikke dem som resten af familien møjsommeligt har siddet og lavet i bussen eller hvor det nu sker.

Er der på nogen måde mulighed for at der kunne være flere TDC-konti at vælge imellem når musikkilden vælges. Der skuller jo blot være en TDCplay-Ulrik TDCPlay-Barn1 TDCPlayBarn2 osv.

VH Ulrik 

jeg vil lige vide om i har hver jeres tdc login og password, uden nogen af jer har lavet en tdc familie login ?

der kan være op til 4 på sådan en, ud over den 5 altså som er en selv, når det er gjort vil jeg regne med at sonos også virker med delte playlister ?
Hej igen!

Ja det er et TDC-familie login jeg bruger. Jeg har konfigureret sonos'en med en af de tildelte "underkonti" Sonos'en viser at jeg kun kan vælge denne en konti. Den eneste mulighed jeg ser er at "erstatte" kontoen under "tilgængelige tjenester"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)