fjernbetjenings app

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej TDC
Kunne det ikke være en fed idé at lave en app der kan styre DC bokse på samme netværk. Lige som f.eks Samsung og Grundig bl.a. har?

6 Kommentarer

Hej Nygsen,

Det lyder spændene, men jeg vil lige være sikker på at vi forstår hinanden.

Forslår du en app som via en smartphone (iphone/android/andre) skal kunne styre vores digitalmodtagere. så man for.eks kan skifte kanal, sætte den til at optage, sætte på pause osv.

Vores "Mit TDC" app, kan allerede rigtig meget, en af de ting den kan med hensyn til tvét er netop at starte optagelser, og lave planlægninger for hvornår der skal optages.

Men jeg sender gerne forslaget videre med at man også skal kunne styre selve boksen, i form af at skifte kanal, og genneralt bevæge sig rundt i boksen.

mvh Per.

Hej Per

Det jeg forslår er en app der kan styre digitalmodtageren. til f.eks at skifte kanal når man er på samme trådløse netværk..

JEg er klar over de muligheder "mit TDC" har og er stor fan..

Hvis du har mulighed kan du prøve at søge på samsung remote på app store eller google play, så kan du se hvad jeg mener..

Det ville være helt fantatisk at kunne f.eks skifte kanal på boksen så slipper man for at have en fjernbetjening liggende..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad så hvis der er flere bokse på samme netværk, så skifter de kanal alle sammen samtidig... næ det går vist ikke.

Mvh

Kim

Det må man kunne programere sig ud af..

Du kan jo også have flere samsung smart tv på samme netværk, og de skifter ikke kanal på samme tid...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jooe, men der styres kanalskift vel ikke over det trådløse netværk.

Mvh

Kim

Det styres via WIFI jo

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8