Fjernbetjening til Home Trio digital modtager..

• 0 kommentarer
Hej.

Er jeg den eneste der har store problemer med at mine fjernbetjninger ikke vil reagere på mine digitale modtagere, både hoved modtageren og den jeg har i soveværelset? Synes bare ikke allerede det kan være batterierne, da jeg fik Home Trio i december? Jeg har også prøvet at slukke modtagerne et stykke tid og tænde dem igen, uden resultat[i]

Jimmy

12 Kommentarer

synes heller ikke at det fungerer optimalt i disse dage :-(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Tja, det er jo nok batterierne der er ved at være brugt op, her holder et sæt ca.3mdr..

Mvh.

Kim

Så må jeg investere i nogle nye, passer vidst meget fint med dine 3 mdr så.. Dælme ikke længe de holderOverrasket humørikon

Hey jeg har også problemen med min fjernbetjening ..:- 

Det sidste jeg gjorde med min var at trykke ok til en opdatering, derefter har den ikke virket..

Så jeg gik ned i TDC butiken og fik en ny fjernbetjening men det har heller ikke hjulpet så boxen skal nok også en tur i TDC butik... øv øv

Køb jeres batterier i Tieren - der er batterierne meget billigere end i TDC butikken.

Batterierne koster 15 kr. pr. stk i TDC Butik.   Pas på med for billige batterier... det forlænger nok ikke ligefrem holdbarheden.

De holder ligeså længe!

@ Jazz81

TDC Butik ombytter ikke din digitale modtager - jeg synes du skal prøve at nulstille boksen.

Du tænder den venter 20 sekunder, slukker, venter tyve sekunder... tænder igen og venter 20 sekunder. Når du har gjort det 3 gange, så henter boksen softwaren på ny.

Jeg tror det vil løse dit problem.

@ Jean

Det har jeg prøvet det virkede ikke så jeg ringede til TDC og vi blev enige om at det var IR modtageren i boxen og at de ville sende en ny med posten om fredagen, vi får ikke pakker om lørdagen så jeg fik den i dag ... :-)) Det må siges at være ok så sådan kan det også gå.... ;-)

VH

Jazz81 

Hej alle

Jeg har et par løsningsforslag, hvis I skulle opleve problemer med fjernbetjeningen. Den første er allerede nævnt: prøve med nye batterier.

Dernæst kan man prøve at pille begge batterier ud og bøje de små kontaktflader en lille smule op med f.eks. en køkkenkniv. Derved skulle der gerne blive bedre kontakt mellem batteriet og disse kontaktflader.

Venlig hilsen
Søren

Jeg har min slingbox til rep. garanti.

har du evt. fået løst remotekontrollen så man kan skifte program, jeg ser det forvalte program i udlandet og kan ikke skiftte, har du en løsning  JM

HomeTrio remoten bruger batterierne ekstremt hurtigt - mindre end 3 mndr. Selv hvis den blot ligger i skuffen (jeg styrer med en Beo4).

Når batterierne bliver flade ændrer IR signalet sig til at bestå en række korte pulser, som slet ikke ligner det normale kodesæt. Jeg har udstyr til at checke det med.

Andre fjernbetjeninger holder typisk 1-2 år. Ikke overraskende har TDC igen leveret et lorte produkt.

Mvh,

Michael Lindgaard

http://lintronic.dk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8