Svar

Fjernbetjening hometrio fungerer ikke

• pkp
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Fjernbetjeningen til vores hometrio fungerer ikke. Hvordan får vi den til at fungere igen?

Vi fik hometrio for ca 2 måneder siden. Fjernbetjeningen blev "langsom" i nogle dage, og virker nu ikke. Det vil sige, fjernbetjeningen kan indstilles til vores fjernsyn. Og lamperne på fjernbetjeningen virker, som de skal, men fjernbetjeningen betjener ikke den digitale boks. Så boksen virker, batterierne er det vel heller ikke, når fjernsynet reagerer på fjernbetjeningen. 

Vi har to hometrio i hjemmet, og den anden fjernbetjening virker upåklageligt til begge bokse.

Altså står vi med en fjernbetjening, der ikke taler sammen med boksen. 

Jeg håber, at nogen kan svare her i forummet. Nemmest ville det jo være at ringe og få support direkte fra TDC, men i vejledningen for hometrio står der, at der ikke ydes telefonsupport på fjernbetjeningen. Det er bare ikke godt nok TDC! 

icon

Bedste svar af miela1 11 december 2010, 18:37

Hej,

sansynligvis er det baterierne, af en eller anden grund skal TDC TV boxen have et meget stærkt signal for at reagre på det.

det passer også meget godt med hvad vi har fået af vide på forum om hvor langtid baterierne skal holde.

Se original

26 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

sansynligvis er det baterierne, af en eller anden grund skal TDC TV boxen have et meget stærkt signal for at reagre på det.

det passer også meget godt med hvad vi har fået af vide på forum om hvor langtid baterierne skal holde.

Tak, det var det, som skulle til. :-)

Vi har samme problem,

Vi har nok skiftet batterier 6 - 8 gange inden for det seneste år.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at den æder batterierne på den måde!

TDC - Det må være en ommer!!

Jeg har nu talt med Support, der fortæller at det er et kendt problem og at vi bare kan gå i en tdc butik og få skiftet fjernbetjeningen Blinkende humørikon

Det ville nu have klædt TDC at gøre opmærksom i deres problemløsnings side på nettet, at det er et kendt problem, så man havde sluppet for at blive mega frustreret over hele tiden at skulle skifte batterier!

jo, men fjernbetjeningen blinker når jeg prøver at "indkode" den til boxen igen, kan det så være lavt batteri??

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, og du vil typisk også være muligt stadig at kunne bruge den som fjærnbetjæning til TV(Hvis den er sat op til det).

Ja, det kan være batterierne, som giver dig problemerne. Vi har oplevet, at et sæt batterier blev meget hurtigt opbrugt igen, mens det næste sæt har holdt et par måneder nu.

Svar på spørgsmålene til: Home trio fungerer ikke kan ikke hentes !!!

Jeg har ledt og ledt i på TDC siderne i lang tid, har fået password og brugerneavn. Eneste resultat: spild af tid. og mine af to fjernkontroller til Home Trio virker heller ikke!

Tdc har sendt breve ud om det, ellers kan man gå ind og bestille en ny fjernbetjening det gjorde jeg den kom efter 2 dage de skriver ellers 10 dage god service Glad humørikon Tdc Kunde...

Min nabo havde fået en mail ang. at tdc havde oplevet at folks fjernbetjeninger skulle skiftes batteri i ofte. Har det samme problem her, men har ikke fået hverken brev eller mail om det?

Kan nogen henvise mig til formularen?

Hej

Med den sidste regning var skrivelsen vedhæftet, og med henvisning til et link, hvor det er muligt at bestille nye fjernbetjeninger. Jeg har d.d. modtaget to af den nye model.

Hilsen

hj100

Jeg undrer mig for den sidste regning jeg har modtaget midt i februar, der står absolut intet om muligheden for nye fjernbetjeninger.

Prøv at se den regning, der kom medio marts til betaling for april måned

Hilsen

hj100

Der står heller ikke noget om ny fjernbetjening?

Hej jeg skifer batterier 8 gange inde for 2 månder og køber det bedste men det virker ikke

Hej

Til dem der ikke har fået en skrivelse fra TDC, er her et link, til hvor man kan få byttet sine fjernbetjeninger, hvis de bruger meget batteri:

Gå ind på tdc.dk/hometriofjernbetjening

Udfyld formularen og tryk på send.

Der kan gå op til 10 arbejdsdage før de modtages.

Onlineformularen vil være tilgængelig frem til 1. maj 2012

Hilsen

hj100

Tak for linket.

Hvad gør man hvis man har ekstra tv?

Hej

Jeg har tasten oplysningerne ind to gange. og der kom to nye fjernbetjeninger.

Hilsen

hj100

Vores fungere heller ikke. Vi oplever lige så meget det er de split der sidder under batteri. Har fået byttet mine før. Men det er træls det ik virker, trods prisen på alt det andet :-)
Kan nogen henvise mig til formularen?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tyson22

Hvis du mener manualet, så er det her.

Se link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_tv_fjb_man

hilsen Bente

Jeg synes sært nok også tit det hjælper at tage batterierne ud og ind igen.

jeg kan ikke finde formularen for at få en ny hometriofjernbetjening

Hej

Prøv at se meddelelse 17, der er henvisning til et ling, hvor du kan bestille en ny

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)