Fjernadgang til Homedisk ude af funktion for alle TDC kunder

Hej forum,

Jeg har lige talt med TDC kundeservice, da fjernadgangen til min TDC HomeDisk er holdt op med at virke.

Det var ikke meget han kunne hjælpe, men han sagde at det havde været et generelt problem siden en hjemmesideopdatering for nylig. Desværre kunne han ikke love hvornår det ville virke igen.

Det lød dog lidt som en dårlig undskyldning for at slippe for fejlsøgning. Kan det virkelig passe at fjernadgangen er nede for alle TDC kunder?

Mvh Søren.

1 Kommentar

Jeg får i øvrigt denne fejlbesked, når jeg prøver at tilgå min homedisk via mit.tdc.dk:

"Websiden på 080/cmd,/tjp6jp6y4/register_main/login/" rel="nofollow">080/cmd,/tjp6jp6y4/register_main/login/" target="_blank" rel="nofollow noreferrer">https://0.0.0.0:8080/cmd,/tjp6jp6y4/register_main/login/ kan være midlertidigt nede, eller også er den permanent flyttet til en ny webadresse."

Og så kan jeg lige tilføje at jeg godt kan få adgang til min HomeBox via min offentlige ip-adresse. Jeg har også prøvet manuelt at indsætte den adresse i stedet for 0.0.0.0 i den ovenstående adresse. Og jeg har naturligvis også prøvet at genstarte både HomeDisk og HomeBox og prøvet at opnå fjernadgag fra flere forskellige browsere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)