Firefox og playlists

Hej, alle,

da jeg fik Trio-pakken spurgte jeg om de tekniske krav, TDC måtte have for at udnytte pakken fuldud. Der var altså INGEN info om, at Firefox som browser var nærmest banlyst, og at jeg ikke kunne bruge TDC Play uden at installere Microsofts Internet Explorer (jeg afinstallerer prncipielt IE ved køb af nye computere).

Nu har jeg anvendt open source browsere m.m. siden 2001, og jeg ved at der har været en del udfordringer med at bryde MS monopolstillinger. Gladeligt, at det ikke forholder sig helt sådan mere, idag. Undtagelse bekræfter reglen...

Når jeg ringer og mailer med TDC support og forsøger at får løst udfordringen med at oprette playlists i TDC Play, så får jeg et svar som jeg kan kun betegne som IT-præhistorisk. TDC-Play virker kun med IE... Er TDC virkligt gået forbi brugernes behov udvikling i så lang tid? Det ville være fantastisk at får et oprigtigt svar som fx.: "vi erkender udfordringen og arbejder på en løsning med deadline ddmmyy" eller lignende. I stedet for at snakke udenom på forummet eller henvise til en tvungen installation af MSIE...

Har jeg overset en løsning, eller er jeg virkeligt så nørdet, hvis jeg selv vil beslutte, hvilket IT etiske princip jeg støtter? [i]

Glæder mig til at se TDC Play åbne op for open source! Vi er efterhånden mange millioner brugere.

Ønsker jer alle en god sommer :-)

DeRonld

2 Kommentarer

Hej Deronld,

Mange tak for dit indlæg.

Vi kan godt se at der kan være mange forskellige holdninger til de respektive udbydere af internet browsere.
Da det kun er i vores bedste interesse at vores kunder er glade og tilfredse, så arbejder vi derfor på at gøre TDC Play så tilgængeligt som overhovedet muligt.
Vi er dog bekendt med problemstillingen om at oprette playlister via Mozilla Firefox, hvilket der arbejdes på men desværre uden tidshorisont i øjeblikket.

Det er dog muligt at bruge Google Chrome hvor, mig bekendt, størstedelen af koden er en del af open source projektet Chromium.

Når man er i kontakt med vores support, ydes der support på de programmer som er en standard del af det købte styresystem (Windows og Mac OS X).
Årsagen til dette er at vi ikke har mulighed for at sætte os ind i alle de forskellige open source muligheder der eksisterer efterhånden.

Så alt i alt så vil jeg forslå dig at bruge Google Chrome, indtil der er en løsning der virker til Mozilla Firefox Glad humørikon

Du må også have en rigtig god sommer! Glad humørikon

Hilsen
Michael

Hej.

Nu er der gået et år siden denne tråd startede, og man kan stadig ikke anvende playlister i Firefox (jeg kan delvist, men de forsvinder straks eftter at de er bleveet indlæst). Arbejdes der på en løsning, eller holder man stadig ved undskyldningen, at Firefox ikke følger med noget operativsystem? En af verdens mest brugte internetbrowsere?

Henrik Hermansen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P