Firefox (Nettet) tror min PC er et "new device"?

Jeg har oplevet et underligt fænomen, som jeg tænker måske kunne have noget at gøre med routeren, en opdatering eller lignende.

I går nat blev jeg lige pludseligt logget ud af samtlige sider, jeg var logget ind i. Jeg havde IKKE slettet mine cookies/cahce eller noget andet.

Da jeg så ville logge mig ind igen på facebook - hvor jeg har indstillet den til at sende mig en mail, hvis nogen logger sig op min konto fra en fremmed maskine - troede den, at jeg var et "new device", altså en fremmed maskine.

Kan det have noget at gøre med routeren/IP-adressen? Måske en opdatering, der lige har forvirret min PC?

Jeg har naturligvis scannet med alle de typiske programmer, samt renset med CCleaner, men der var nu ikke rigtig noget snavs at finde. Men sidder nu og frygter, om det er sikkert for mig at taste mine passwords ind på f.eks. paypal osv.

1 Kommentar

Hej,

Firefox er lige blevet opdateret til version 6. Så kan man opleve disse sjove ting. Det skete også for mig.

Umiddelbart vil jeg mene, at det er det der er sket i dit tilfælde..

Hvis du også har gmail, kan du se en log over IP-adresser. Så hvis du kender tidspunktet kan du også hvilken IP-adresse, der har været logget på..

Håber det hjælperGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P