Fin konkurrence her

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Hejsa alle

Jeg fik lige et tip fra Stina, vores nye moderator her på forum. Hun har lavet denne konkurrence:

http://mit.tdc.dk/publish.php?id=32728 

Vær obs på, at for at deltage, skal du omkring en facebook-side. Det er ikke et krav, at du "Synes godt om" - selvom vi selvfølgelig synes, det er en god ide. Men det har ingen indflydelse på din chance for at vinde!

Knæk og bræk

Hilsen

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det svare jo til racediskrimination, at man kun tillader dem på facebook at deltage, eller dem med grønne øjne eller blåt hår.

Læg dog for pokker sådanne ting på hjemmesiden.

ØV

Kim

Hej

Sådan er der jo så meget, der er uretfærdigt.

Facebookside/TDC-webside men hvad med Nyt eller gammet tv-apperat???  Mon ikke snart TDC holder op med at sende den gode kvalitet i HD. Det er da synd for alle de kunder der ikke har et moderne fjernsyn. Overrasket humørikon

Forresten ser det ud til, at Yousee og TDC er gået sammen om at udskrive konkurrencen. Begge logo er nederst på facebooksiden.

Hel enig med dig jeg er ikke på faacebog og kommer det aldrig men kan godt lide konkurrencer h erik
Hej Erik.

Lidt ærgerligt at du ikke er på Facebook. Der kunne du ellers få din lyst styret, hvad angår konkurrence.

Næsten alle former for firmaer har konkurrencer kørende for et eller andet. Nogle firmaer mere seriøse end andre. Glad humørikon

Jeg prøvede at søge på ordet 'konkurrence', og jeg siger dig, der er mange. Bl.a. er der en side med over 10.000 "synes godt om"- tilkendegivelser. Om det er reelle "synes godt om" tilkendegivelser for diverse firmaer, ved jeg ikke, for den og mange andre sider forventer at læseren klikker. Desværre er der også mange firmaer der vil have næsten alle vore personlige oplysninge, selvom en mailadresse er nok i de fleste tilfælde for at kunne kontakte vinderne.

vh Maja

Og så lige en reminder:@Alle

Jeg deltager ikke i konkurrencer, da jeg godt kan undvære f.eks. at vinde et møde med stjernerne fra Twilight.Overrasket humørikon Og så er der også det der med at skive sine oplysninget på offentlige sider. Man ved aldrig hvor de havner.

Jeg har læst denne linie: Jeg accepterer konkurrencecebetingelserne (Klik her for at læse).

Der står "Nordisk Film og YouSee kan ikke deltage." Altså må TDC-ansatte godt deltage. :smileyvery-happy:

Læg mærke til at alle de personlige oplysninger må bruges af firmaet Egmont koncernen:

citat fra konkurrence siden:

"Når du deltager i konkurrencen accepterer du samtidig at modtage information og tilbud fra Nordisk Film og Egmont koncernen om især film, underholdning og fritid, magasiner og bøger, forbrugerelektronik og livsstilsprodukter via telefon og e-post. Egmont koncernen må derfor godt internt dele mine oplysninger. Egmont koncernen består pt. af bl.a. Nordisk Film Valby A/S, Nordisk Film Distribution A/S, Nordisk Film Biografer A/S, Kino.dk A/S, Egmont Magasiner A/S, Egmont Specialblade A/S, Egmont Serieforlaget A/S og Lindhardt og Ringhof Forlag A/S. Der kan ske ændringer i de selskaber, der omfattes af koncernen. Film, underholdning og fritid er især film, musik, spil, tjenester på web og mobil, computer software, biograf- og teaterforestillinger, koncerter, messer, sportsarrangementer, museer, forlystelsesparker, oplevelsesture, restaurantbesøg. Magasiner og bøger er især ugeblade, magasiner, faglitteratur, skønlitteratur, børnebøger, tegneserier, lydbøger, e-bøger og bogapplikationer. Forbrugerelektronik er især spilkonsoller, musik- og filmafspillere, tv- og radioudstyr og computer hardware. Livsstilsprodukter er især skønhedsprodukter, møbler, køkkenudstyr, haveudstyr, tøj, sko, accessories, mad og vin. E-post er e-mail, sms, mms og lign. Mine oplysninger er navn, adresse, e-mail, telefon, køn, alder og interesseområder mv."  citat slut.

Derfor er det ikke spam hvis du modtager mails fra ovenstående.

Du har desværre selv bedt om dem.Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Jeg forstår ikke helt din kritik?

Og selv om jeg fornemmer et glimt i øjet på det du skriver, er jeg ikke enig i det.

Du skriver, at vi diskriminerer, ved at henvise til facebook?

Det er gratis at oprette en profil på facebook. Vi beder altså ikke om at du skal bruge penge for at deltage.

Der bliver senere skrevet, at vi skal holde det til hjemmesiden. Det kan man, hvis vi skal følge argumentationen, sige er diskriminerende, fordi du skal have en computer og en internetforbindelse for at deltage.  

Vi slog dette op, som et tilbud til jer forum brugere. Har du lyst og mulighed. Det var ikke for at genere. Det er selvfølgelig en mulighed, at det for nogle ikke er interessant det som er gevinst i denne konkurrence. Men vi kan ikke ramme alle.

Hvis I syntes, der er for få konkurrencer fra TDC, hvor I kan deltage og hvor det er interessant for jer at deltage, så sig til, det kan vi forsøge at gøre noget ved Glad humørikon

Også lige en sidste ting, til gennemgangen af konkurrence betingelserne. Jeg lærte som 15 årig, af en klog amerikansk mand at "there ain't no such thing, as a free lunch" Meget glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Patrick

Joooo, men internettet har jeg selv valgt, men når der skal bruges en bestent tjeneste eller et bestemt program, så er det ikke alle TDC' internetkunder der kan deltage - men kun en mindre gruppe.

Håber da ikke i finder på at lave konkurrencer, hvor man kun kan deltage hvis man f.eks skal have en komputer af et bestemt mærke.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)