Filmleje; priser - udbud - firmaaftaler

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Hermed et forslag til, at TDC indgår et partnerskab med LOVEFiLM, som har en streamingtjeneste, så disse film vil både kunne ses direkte fra computeren samtidigt med, at der indgår filmpakker (ellers kan dette jo arrangeres).

Samtidigt vil disse film kunne ses på TV-boksen efter nogle modifikationer af softwaren i  boksdelen og opstilling af forskellige LOVEFiLM-servere rundt omkring.

Dette vil kunne sænke prisen drastisk på filmene, som lige i øjeblikket går for 49 kroner per film hos TDC, mens der udelukkende er pakker hos LOVEFiLM med to film per måned for 49 kroner eller dyrere (ergo flere film per måned + adgang til streamingtjeneste af film).

Ubegrænset filmleje vil selvfølgeligt kunne arrangeres med LOVEFiLM, så alle Hometrio- og Homeduo Media-kunder får ubegrænset filmleje + ubegrænset streaming af film fra nettet.

LOVEFiLM vil givetvis få en større omsætning, hvoraf TDC kan aftale sig til en del af denne indtægt per lejet film.

Håber, at mange vil støtte op om dette

mvh HeinrichP 

------

sidst men ikke mindst: jeg er i tvivl om, hvor det er bedst at pladsere indlæg med forslag til TDC, så denne (disse) har størst mulighed for at få øje på dem. Er det i dette tilfælde under "Forslag" eller "TV"-sektionen af TDC Forum?)

------

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HeinrichP,

Dream on... Dette ønske skal du ikke tro på, at TDC opfylder for deres kunder - det ville jo betyde at produktet ville blive bedre // sarkasme off.

En anden metode du kunne vælge, vil være at anskaffe dig et AppleTV2 og et amerikansk iTunes konto - dermed kan du se de nyeste film fra USA inden de kommer i biograferne i Danmark (uden danske undertekster selvfølgelig) og det til en noget billigere pris.

Hilsen

Flemming
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jo, det har jeg også kraftigt overvejet at gøre (iTunes-konto, red.)

Jeg har ligeledes sendt dette til alverdens pressechefer i TDC, så regner med, at hvis de derinde gransker idéen som god, vil vi se dette tiltag inden for de næste 2-3 år / sarkasm off.

På den anden side, er vi kunder kommet igennem med TDC PLAY, Homedisk og andre gode ting på TDC TV-platformen efter mange års "plagen", selvom "visse" medarbejdere mente, at teknologien ikke eksisterede på daværende tidspunkt og ikke ville komme til det de næste ti år, og selv dá ville koste flere millioner at lave. Så jeg tror på det [...]

---

Jeg ønsker mig stadigt lavere datapriser i udlandet, betjening af voicemail og bestilling af selv de mindste petitesser gennem selvbetjening. - så kan kundeservice blive sparet for dét, et redesign af TDC Forum og ikke mindst START FORFRA, TV-ARKIV, afskaffelse af "PLUS"-abonnementets-prisen, og mere for de (i øvrigt mange) penge der betales til TDC for de store pakkeløsninger.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg håber skam også stadig på forbedringer af TDC Home Trio produktet. Det jeg ikke kan få ind i mit hovede er hvorfor TDC ikke er mere åben overfor kommende tiltag af produktet eller blot nyheder omkring produktet - ser man på YouSee´s hjemmeside, så er der  en nyhedssektion hvor der alene i dette år er blevet skrevet om følgende ting...

06/07 2011 Skybrud slukkede for strømmen og tv-signaletVi arbejder på højtryk for at få gang i skærmene hos alle YouSee-kunder, men weekendens skybrud i hovedstadsområdet gav strømsvigt, og det slukker for tv-signalet.

30/06 2011 Ekstrakanalen viser BBC Lifestyle i juliI juli er der masser af fjernsyn for både børn og voksne, når Ekstrakanalen viser BBC Lifestyle og Nickelodeon.

06/06 2011 SVT1 HD og Nickelodeon HD får nye pladserPå grund af forskellige omlægninger i kabelnettet, får SVT1 HD og Nickelodeon HD fra i morgen, 7. juni 2011, nye pladser på dit tv. Det betyder, at du muligvis skal tilføje kanalerne til din Favoritliste endnu engang eller indlæse kanalerne på dit tv igen.

03/06 2011 Se Island-Danmark på CANAL9På lørdag får du de danske drenge i knivskarp digital kvalitet på CANAL9, når de dyster mod Island i EM-kvalifikationskamp.

01/06 2011 100 elefanter kom marcherende...Fra 1. juni til 25. august vil københavnerne kunne støde på i alt 102 elefanter forskellige steder i byrummet. Og vi i YouSee har købt en af dem! Det er naturligvis ikke rigtige elefanter, der er tale om – det er elefanter i glasfiber, der er på størrelse med en rigtig babyelefant og rigt udsmykket af forskellige kunstnere. Den elefant, vi har købt, er udsmykket af den thailandske kunstner Wikorn Sara.

01/06 2011 ForbrugsmaalerHar du 30, 40, 50 eller 100 Mbit Bredbånd, har du midlertidig ikke mulighed for at tjekke dit forbrug. Vi sender fair-use-grænsen på sommerferie, mens vi arbejder på en ny forbrugsmåler.

01/06 2011 Nu kan du købe Favorit fra GrundpakkenVi giver dig nu helt nye valgmuligheder, for fra 1. juni kan alle med en Grundpakke nemlig købe ekstra tv-kanaler efter eget valg, også kaldet Favorit.

01/06 2011 HD-pakken genåbnerNu kan du igen få vores HD-pakke. I tv-pakken finder du nogle af de bedste HD-kanaler, som alle sender i den fantastisk gode billedkvalitet.

30/05 2011 CANAL+ sænker priserneDer sker ting og sager hos CANAL+, så læs med her for at se information om prisnedsættelser, navneændringer og en helt ny kanal.

27/05 2011 Ekstrakanalen viser TCM i juniI juni kan du se TCM på Ekstrakanalen, og du kan godt glæde dig! For TCM er en sand guldgrube af klassiske film – lige fra de gamle Hollywood-baskere til nutidige kultklassikere. TCM sender 24 timer i døgnet og er fri for reklamer

11/05 2011 Udbygninger af YouSee’s netVi udbygger løbende vores net for at sikre, at alle kunder med YouSee Plus og YouSee Bredbånd får fuld glæde af deres produkter.

28/04 2011 Endnu nemmere at se tv og høre musikWeb-tv og YouSee Play kan man nu bruge med ét og samme program. Med YouSee Player kan du nemlig bruge begge tjenester samme sted.

26/04 2011 Ekstrakanalen viser Viasat History i majI maj kan du se Viasat History på Ekstrakanalen, og du kan godt glæde dig! For med Viasat History bliver du konstant klogere på kultur, historie og samfundsvidenskab.

14/04 2011 Nu kan du starte forfra på endnu flere kanalerSå er der nyt til dig, der har det med at komme lidt for sent til nyhederne, lørdagsfilmen eller yndlingsserien. Vi udvider nemlig StartForfra til at dække næsten hele din Grund-, Mellem- og Fuldpakke, så hvis du har YouSee Plus, kan du nu altid være sikker på at følge med i tv.

14/04 2011 Spansk topfodbold i 3D hos YouSee på lørdagHvis du har et 3D tv, så er det måske på lørdag, du skal invitere familie og venner til 3D-forestilling foran skærmen. Alternativt kan du overveje at opsøge en ven, der har et, for der er spansk topfodbold på programmet – oven i købet i 3D.

01/04 2011 Sort/hvid tv-pakke var aprilsnarDu har sikkert allerede gættet det, men for der nu ikke skal være nogen tvivl: Vi lancerer ikke en særlig billig tv-pakke, hvor tv-kanalerne udelukkende sendes i sort/hvid.

01/04 2011 Lancering af billig sort/hvid tv-pakkeSå er der godt nyt til alle danskere, der bare elsker at se tv i sort/hvid. For i dag lancerer vi en ny tv-pakke, hvor alle kanalerne udelukkende sendes i sort/hvid og med monolyd.

30/03 2011 Relancering af Asiatisk pakke31. marts relancerer vi Asiatisk pakke med de mest populære kanaler fra Indien og Pakistan, så du kan godt glæde dig! Pakken vokser med flere kanaler, og den bliver samtidig billigere.

28/03 2011 Ekstrakanalen viser CANAL9 i aprilI april kan du se CANAL9 på Ekstrakanalen, og vi byder dig velkommen til en verden af underholdning og sport i verdensklasse.

28/03 2011 Web-tv uden loginNu bliver det endnu nemmere at se dine tv-kanaler på din pc. Du behøver nemlig ikke logge ind for at se Web-tv.

07/03 2011Fakta om HDTVDer er igen gang i debatten om pris og kvalitet af HDTV. Senest i Søndagsavisen 27. februar, hvor kvalitet, opgørelsen af antallet af HD-kanaler og prisen sammenlignes.

28/02 2011 Bybusser kan forstyrre dit tvHvis billedet på dit tv med mellemrum går i sort et kort øjeblik, kan årsagen være, at der går en buslinje tæt forbi din bolig. Visse steder i landet er busselskaberne begyndt at udstyre busserne med sendeudstyr, der kan forstyrre tv-signalet, hvis dine antennekabler eller dit tv ikke er godt nok afskærmet.

24/02 2011 Ekstrakanalen viser Al-Jazeera English i martsI marts kan du se den meget omtalte nyhedstjeneste Al-Jazeera English på Ekstrakanalen. Vi indfører kanalen som betalingskanal, og marts måned bliver introduktionsperiode.

21/02 2011 Går FCK hele vejen til finalen i Champions League?- Det kan du finde ud af, hvis du blænder op for 1/8-finalerne på TV3+ tirsdag 22. februar, hvor Løverne møder Chelsea i Parken i København.

18/02 2011 Gå aldrig glip af sport eller børneudsendelser igenGik du glip af tennisfinalen, eller fik ungerne ikke set det nyeste afsnit af Dora Udforskeren? 22. februar udvider vi TV Arkiv med Nickelodeon og Eurosport, og hvis du abonnerer på CANAL+, får du også TV Arkiv her – det kalder vi CANAL+ Select.

03/02 2011 Boksebraget Nielsen vs. Holyfield er udsatBoksekampen i Koncerthuset 5. marts mellem Brian Nielsen og Evander "The Real Deal" Holyfield er udsat til 7. maj 2011. Udsættelsen sker på grund af, at Evander Holyfield har pådraget sig en øjenskade og derfor ikke har mulighed for at træne tilstrækkeligt forud for kampen.

02/02 2011 Endnu mere fart for pengeneVi har skruet op for farten og ned for prisen for alle jer, som elsker at have alt fra pc til mobil og fra xbox til radio på det trådløse Bredbånd derhjemme.

24/01 2011 Ekstrakanalen viser Discovery Science i februarI februar kan du se Discovery Science på Ekstrakanalen, og du kan godt glæde dig! For med Discovery Science bliver du konstant klogere.

21/01 2011 10 millioner musiknumreHvis du har Bredbånd fra os, kan du glæde dig over at have adgang til en gigantisk musiksamling. For musikbiblioteket på YouSee Play har netop rundet 10 millioner musiknumre.

21/01 2011 Udvidelse af WebmailVi har gjort Webmail endnu bedre, så nu kan alle med YouSee Bredbånd få helt op til 1 GB plads i deres mailboks

sådan nogle opdateringer / nyheder ønsker jeg også at se fra TDC vedr. TDC Home Trio.

mvh

Flemming

Omdømme 2

Du har helt ret. - Som TDC gør det er en elendig måde at holde på kunderne på.

Det nyeste på tv er: "Her kommer snart nye og spændende funktioner", som er TDC's bedste bud (næst efter PLAY) på at holde på kunderne - men når der så lige går 4-7 måneder uden noget sker, og der kommer forsinkelser gang på gang på gang (bl.a. den toårige forsinkelse på en flerstrenget søgefunktion på tdcmusik.dk, Android / iPhone-app'en, nu også forsinkelsen på at kunne sætte tv-boksen til at optage fra nettet og via sms-forsinkelsen osv.), så forsvinder kunderne ganske langsomt.

Jeg er helt enig med jer begge to. Hvis jeg skulle vælge bredbånd og TV i dag, så vil jeg nok meget tvivle ved at vælge Home Trio.

Grundlæggende synes jeg, at det er et godt produkt og jeg kan rigtig godt lide de muligheder boxen giver for programoversigt og nem måde at optage programmer på. Men vi betaler også relativt meget for det - specielt taget i betragtning, at det produkt man kan købe i dag er mere eller mindre identisk som det produkt, jeg købte for snart to år siden...

Idet TDC TV (Home Trio) og YouSee har samme ejer, kan man undre sig meget. Måske er denne stilstand omkring TDC TV bare en måde for TDC at tvinge kunderne væk og over til YouSee...

Kom nu ind i kampen TDC og gerne ved at komme med nogle officielle udmeldinger her på TDC Forum!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)