Filmleje

Har lige lejet en film og ville se den med det samme.

Installerede den nye viewer som anvist.

Når jeg vil starte filmen, kommer skærmen med afspilleren, men der er ingen film - bare sort skærm.

Har genstartet pc'en flere gange, har prøvet at køre både explorer og crome. Intet virker.

Har smidt en halvtredser ud på en film, jeg ikke kan se.

Surt show. Er der noget galt med Play for tiden????????????????

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ebbe64

Det var da ærgerligt med din film, men det er desværre et problem som åbenbart sker for flere.Trist humørikon

TDC Play er udkommet i en ny version, og der er en del begyndervanskeligheder.

Det kan du læse meget mere om i det link jeg lige smider på.

Se link.  /t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/m-p/107402/thread-id/4425

hilsen Bente

Jeg har det samme problem; men hvis man ikke kan se filmen, skal vi da have pengene tilbage.

Forresten hvordan løser vi problemet? Eller er der ingen løsning udover, at vi bliver snydt? Vi har ikke noget problem med at se film fra ST-Anytime

Hej. Jeg har samme problem. Har tænkt mig at forlange pengene tilbage selvom det er et lille beløb. Rigtig irriterende..........

Hvor skal man klage, når man lige har brugt 1/2 time på at leje en film, betalt 49,00 kr., og så får man følgende melding:

Filmen kunne desværre ikke startes

• Der er sket en fejl under åbningen af filmen. Prøv venligst igen.Pis...
Har I fået løst problemet med ikke at kunne se de film, I har lejet, eller har TDC bare taget penge for noget, der ikke virker??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Jeg vil gerne hevise jer til at udfylde og indsende formularen på dette link:

/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/td-p/112646

Jeg ved man arbejder på at løse det, men jo flere der melder fejl ind, jo nemmere bliver det ofte at finde ud af årsagen til fejlen.

Husk også at notere hvilket styresystem du bruger, f.eks. Windows 7 eller MacOS.

Og browseren du benytter f.eks. Internet Explorer.

Mht. til opkrævningen af filmen, må I gerne sende mig en privat meddelelse, så skal jeg nok se på det.

Jeg skal bruge:

Dit fastnetnummer eller EM-nummer, et kontaktnummer, din adresse, din e-mailadresse og det brugernavn du logger på tdc.dk med, samt filmen du forsøgte at se.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)