Film vil ikke loade

Hej alle sammen. 

Jeg har søgt lidt rundt på forummet, men har ikke fundet nogle tråde, der omtaler lignende problem stilling.

Jeg har uden problemer kunne se film fra filmpakken på TDC Play, indtil et par dage siden, hvor problemet opstod: Når jeg clicker play på en film, loader den et kort sekund, laver så stor skærm og loader og går derefter i stå. Det er lige meget hvilken film jeg prøver at se.

Jeg tænkte det måske var en fejl, der kunne løses ved at slette cache/cookies/browser historik, eller køre en repair på viewright playeren, men intet af dette har virket.

Problemet opstår i både Google Chrome og Internet Explorer.

Er der nogle, der har stået i lignende situation?

9 Kommentarer

Jeg har nu prøvet igen i Internet Explorer, den siger: 

Du kan desværre ikke se film og serier, da der er for mange personer i din husstand, som benytter TDC Play lige nu. Prøv venligst senere.

Dette til trods for, at jeg er den eneste der er logget på. Har logget ud på Chrome, der stadig ikke vil loade, hvortil jeg nu mistænker, at det er grundet samme problem?

Jeg har samme problem, virker hverken i Firefox eller Eksplorer! Har ellers fungeret fint før! synes dog også at internettet fungerer dårligt de sidste par dage!

Hej dandyf

Kan du bruge dette svar i en anden tråd, skrevet af Ulf:

/t5/TDC-Play/En-anden-fra-husstanden-benytter-TDC-Play/m-p/149497#M7979

Der er gået et par timer siden sidst jeg prøvede, men problemet vedbliver desværre stadigvæk.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej alle.

det har været et meget stort problem (med pc) i rigtigt langt tid,og jeg ved tdc suport erkender at det er et problem,men de kan ikke løse det pr.tlf- da der skal fejlmeldes!!men ja-osv-osv!!!!.men nu er det snart JUL så alle er glade - men snart er det hverdag igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mvh.Glad humørikon

@2515  Er det rigtigt forstået, at kunder med den fejl skal ringe til kundeservice og fejlmelde?

Undskyld, så ikke at det var film, troede det var web tv.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej MajaH.

du har både og forstået det jeg mener,men når vi har et problem---nogen burde kunne hjælpe så som tdc-sup. ell.tdc kundeservice.

mvh.Glad humørikon

Jeg har også problemer med Play på PC. Musik virker fint, men film, serier og web Tv giver blot sort skærm i playeren. Har fjernet og geninstalleret View right, men det ændrer intet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)