Svar

Film & Tv Android DER SKET EN FEJL

Hej 

Jeg får denne fejl på 3 forskellige android mobiler: Der sket en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen.

Og tro mig jeg har prøvet igen. Det er lige meget hvilke indhold jeg prøver, om det er film eller live tv intet virker.

Har set at der er mange andre brugere der har samme problem også med Yousee, men tilsyneladende er der ingen 

Der har en løsning..

Håber der er nogen her der har en løsning eller i det mindste et svar...

Hilsen Kim

icon

Bedste svar af buenso80 23 juli 2015, 18:58

Mit problem blev løst af en sød tekniker ved navn Anika. Problemet var at min Android enhed havde Root access. Unroot løste problemet. Nu mangler jeg bare undertekster...

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Hdfxsts

Kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Du har ikke beskrevet, hvad du gør, før du får den fejl, så det er svært at sige, hvad årsagen til det er. Hvis du kunne fortælle det, så kunne det være, at der var en bruger her på forum med en idé til, hvad der kan være galt. Eller evt. oplever det samme.

Typisk vil det dog være noget generelt, hvis du oplever det på flere enheder. Derfor vil jeg foreslå dig at hive fat i vores support, så der kan ses nærmere på det.

Kontakt: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Screenshot_2015-07-21-11-09-40.png

Jeg får denne besked  uanset om jeg vælger live tv, arkiv eller film og det sker uanset om det er wifi eller mobil netværk. 

Håber at der er nogen der har en løsning. ..

Det der ligner en profil fejl.

Hvis du loger ind på din selvbetjening og vælger "Mit TDC" i top menuen, og derefter vælger "Mine tjenester" så burde du kunne se en række flueben, og ved siden af dem en beskrivelse af tjenesten.

Her burde du finde alle dine tjenester. Jeg har taget et billede af min egen. På den burder der stå webtv, så tror jeg har en fejl selv Humørikon med tunge

Picture.png

Hvis den tjeneste du ikke kan tilgå mangler, eller flere, så kan du herinde fjerne dine tilknyttede abonnementer, og tilknytte dem igen.

Hver opmærksom på at du skal bruge dit tlf/em nummer samt dit konto nummer.

Tjek herefter om de er der.

Stefan, Jers support kan jo ikke find ud af det...har to enhedder der ikke kører ordentlige...

Hej Longlake 

Tak för dit svar. Har set efter på "Mit indhold" og alt er som det skal være. Jeg kan sagtens logge ind og bruge Film & Tv  på

Ipad og IPhone, har også afprøvet det logon jeg bruger på Android og det fungerer også på Appel. det er kun på Android det ikke virker.

Hilsen Kim 

Hmm...

Jeg har et par foreslag.

1. Geninstaller appen.
  2. Gå ind under indstillinger, find menuen "Apps/programmer" find TDC TV app, og vælg denne. Herefter kan du rydde gemt data og indhold. Det betyder at den sletter alle gemte data, og rydder cachen. Når du åbner appen igen vil den bede om dit login.
Herefter brde den køre som den skal, men det ved vi ikke før det er testet.

det er et forsøg værd vil jeg mene Glad humørikon

Mvh Langesø.

Det er også prøvet uden resultat...

Samme problem her. Har selvfølgelig også prøvet alle forslag...

Mit problem blev løst af en sød tekniker ved navn Anika. Problemet var at min Android enhed havde Root access. Unroot løste problemet. Nu mangler jeg bare undertekster...

Hej - har samme fejl. Det virker fint på husstandens øvrige Android enheder. Jeg har også root på min mobil. Det kan bare ikke passe, at ALLE andre services som f.eks. Netflix, ViaPlay, Blockbuster, Youtube osv. bare virker helt fint med root access. Og at TDC TV og Film så IKKE fungerer. Det må da kunne lade sig gøre at lave et fix på dette af udviklerne bag App'en? 

Supplerende kan jeg sige, at hvis jeg blot forbinder til min Chromecast - så kan jeg sagtens fremsøge og afspille det indhold jeg ønsker at se på TDC TV og Film - via Chromecast. Det kun når jeg lejlighedsvis ønsker at se noget direkte på min mobil, at jeg får problemet... 

Til info så fungerer TDC Play Musik App'en ganske udemærket med root på mobilen. 

Jeg har haft dette problem i lang lang tid, jeg har talt med support og mobilsupport flere gange, men når de opretter det som en fejl hos app udviklerne går alting i stå, det er sket et par gange for mig nu, jeg mister snart tålmodigheden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)