Svar

Fibernet sammen med HomeTrio

Jeg får indenfor et par måneder laget fibernet ind i mit hus - 30/30 mbit. Har HomeTio fra TDC med kun ca. 8 mb. Kan jeg umiddelbart bare sætte netkablet fra firbernet til min TV-box og så udnytte de 30 mbit til at kunne optage flere prg. af gangen ? Ved godt at jeg så egentligt betaler lidt dobbelt ved ikke at bruge mit bredbånd til TV, men i bidingsperioden på et ½ år med fibernet beholder jeg nok mit HomeTrio derefter må vi se ?

Mogens

icon

Bedste svar af Allan11 21 juli 2011, 09:04

Det er skruet sådan sammen, at når din TDC TV boks, kontakter streaming serveren, bliver den ip adresse du kommer fra omsat til dit kunden nummer, og det binder så dine kanaler og TV boksen sammen

Så desværre vil du ikke få stor succes med at bruge den, dertil har waoo ikke de tv strømme(multicast) som bliver sendt til TV Boksen

Se original

4 Kommentarer

Hejsa

Jeg tvivler på om det setup kan lade sig gøre, men man kan jo altid prøve Glad humørikon

Mit gæt er, at TV-boxen kun tillader bestemte IP-adresser, som er identisk med ADSL leveret af TDC.

Jeg ved med sikkerhed, at Web-TV kun fungerer på ADSL-forbindelser leveret med HomeTrio og er næsten sikker på, at det også gælder for TV-boxen.

Hmmmm.... ja det kan du have ret i - der er sikkert et problem med det. Men håbede bare, at tv-boxen bare skal bruge adgang til nettet - nå jeg må se, hvad der kommer ud af det, ellers skrotter jeg HomeTrio og får Wau fra Energi Fyn i stedet. Synes bare TDC´s box er lidt bedre.

Mogens

Det er skruet sådan sammen, at når din TDC TV boks, kontakter streaming serveren, bliver den ip adresse du kommer fra omsat til dit kunden nummer, og det binder så dine kanaler og TV boksen sammen

Så desværre vil du ikke få stor succes med at bruge den, dertil har waoo ikke de tv strømme(multicast) som bliver sendt til TV Boksen

Tak - det lyder meget rigtigt, så må nok desværre takke farvel til HomeTrio på et eller andet tidspunkt.

Mogens

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P