Fiber i KBH

Hejsa,

Stort set alle energi selskaber har en aftale med Waoo omkring fiber, men i opkøbte Dongs fibernet i KBH og i har ikke nogen aftale med Waoo, og så vidt jeg kan se, kan jeg heller ikke få fiber hvor jeg bor fra jer (har ringet og spurgt). Hvornår planlægger i at frigive så Waoo kan benytte jeres fibernet?

Og inden i begynder at sige kobber, 4g og VDSL så er mine synspunkter følgende:

4G: Ja det er fedt at komme hurtigt på med 4G men problemet som jeg ser det er at man er mange der skal dele båndbredden - derfor kan man opleve at man nogen dage kan få 20 og andre dage måske kan få 30 Mbit, og det er en totalt uholdbar løsning.

Kobber: Jeg bor i omegnen af 800 m fra centralen så jeg vil nok ikke kunne få meget mere end 30 Mbit.

Ekstra spørgsmål: Pt har jeg en DSL men jeg kan se via colombine at jeg har 2 EN kredsløb der kommer ind i min lejlighed. Kvaliteten af det andet kredsløb (det der ikke er i brug) er væsentlig bedre end det som jeg benytter pt. Er der nogen god forklaring på det? Og hvis jeg nu booker en tekniker til at se på det, vil jeg så bare få standard svaret med at den måler inden for de værdier i benytter og at han derfor ikke kan gøre noget?

Eller kan man få lavet en trunk ændring således at man tager det andet EN nummer i brug, selvfølgelig på en anden trunk - altså lidt som at flytte addresse, men i der her tilfælde, bare flytte EN nummer i stedet?

I burde kunne se min addresse via mine bruger oplysninger

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa Mikkel_G

tror du går helt galt her?

Rigtigt -  Waoo er tilknyttet energiselskaber.

Forkert - TDC er ikke et energiselskab

Endnu mere forkert - du skriver i et kundeforum, der du ikke kan tale til andre kunder som "I ...", dvs "vi", kan ikke se noget som helst om dine oplysninger og kan heller ikke bruge det til noget.

Det var så derfor jeg nævnte at de købte det af dong. Jeg er klar over at TDC ikke er et energiselskab, men jeg synes det er at tage folk i KBH i røven at opkøbe det og så ikke give de samme muligheder som til andre i landet. Faktum er at jeg bor i KBH og ikke kan få fiber - det i sig selv er jo en fadæse af dimentioner.

Nu har jeg set at der også sidder folk fra TDC herinde. Men udover at komme med ligegyldige indlæg om at jeg skriver i istedet for de, så kan du altså ikke bidrage med noget hjælp kan jeg se.

Synes du lyder lige lovlig flabet til mit temperament. Du kunne have nøjes med at have sagt at jeg ikke kunne forvente svar herinde da det var en bruger til bruger forum istedet for at lukke en masse mund diarré ud.... ikke?

Hej Mikkel

Det er ikke meget jeg kan suplere med, da vi kunder helst ikke må fremhæve andre selvskaber der sælger it-løsninger, men jeg vover pelsen og vil spørge, om du har søgt på det der selvskabs webside i pressemeddelelser, Altså det selskab, som jeg ikke vil skrive navnet på.

Jeg har søgt lidt på nettet og fundet denne side:

http://www.comon.dk/art/215660/kan-du-faa-tdc-fiber

Det bliver du sikkert ikke klogere af, men det var det bedste jeg kunne finde. Glad humørikon

Dit ekstraspørgsmål har jeg ikke en snus forstand på. Måske kan iMac eller en anden svare på det.

PS: Det er rigtigt at tdc-ansatte svarer på indlæg, men det er en meget lille procentdel af alle de indlæg der skrives herinde.  Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Kære Mikkel

Du skal da nok komme til at stå i første række til at frivillige hjælper dig med svar på dine spørgsmål, når du starter med at kalde dem flabede.

God held med din videre søgen.

Hej Maja, tak for svaret Meget glad humørikon

Peter A: Jeg er ikke specielt nærtagende, men hvis folk farer i flæsket på mig omkring ligegyldigheder omkring at jeg har skrevet "I" eller "De" istedet for bare at sige "Hey, det her er et bruger til bruger forum, så hvis du skal have hjælp fra TDC så skal du nok kontakte dem" ... man skulle tro at når Imac leger selvbestaltet internet politi, at han så havde den slags i sin copy paste buffer Meget glad humørikon Anyway - det er min mening, og jeg bestræber mig på altid at svare folk høfligt hvis de spørger om noget. 

Nu kan jeg forstå at jeg ikke kan spørge TDC om hjælp herinde, så jeg har nok ikke brug for hjælp mere, men vil dog igen slå fast at, hvis denne kommer i form af verbal overfusning, så er det nok også ligemeget

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)