Fesent at TDC Play App ikke virker for HomeDuo abonnenter

Hej

Som ny kunde på HomeDuo, må jeg sige, at jeg er skuffet over, at jeg ikke kan bruge TDC Play (Musik) på min smartphone, blot fordi jeg har en anden mobiludbyder.

Hvis det er for at snylte kunder, så kunne i da blot begrænse adgangen til wifi-only, for jeg har svært ved at se hvorfor jeg skal sætte min bærbare op, når nu app'en sagtens kan håndtere afspilningen.

Citat fra jeres anprisninger af Home Duo "Fri adgang til mere end 18 mio. musiknumre" - Måske i skulle tilføje, men ikke mobilt hvis vi ikke også malker dig dér!

Æv!

PS: I det mindste kunne i da få jeres App-udviklere til at vise denne begrænsning i fejlmeddelelsen istedet for "Der opstod en fejl. Prøv igen senere".

- Der jo er noget amatøragtigt, når "senere" betyder: Når vi tillader mobiler uden TDC-Abonnement

5 Kommentarer

Kan man få adgang til tdc play med hometrio og hvordan
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, og velkommen til vores forum! Glad humørikon

Det er desværre sådan vores Play platform fungerer i øjeblikket, men vi har lyttet til den utilfredshed der har været med det. På den baggrund vil der snart blive lavet en større ændring af Play, WebTV og andre værdifunktioner. 

Kan ikke sige noget konkret endnu, eller give dig en tidshorisont, men en løsning er på vej.

Stay tuned

/Alex

Jeg skal nok "stay tuned" for jeg har pt. ikke noget valg, men jeg synes stadig at det er kritisabelt at det ikke inkluderes i anprisningerne af HomeDuo, at den mobile adgang kræver et ekstra/udvidet abonnement.

Det vil jeg også glæde mig MEGET til...

Så lige en kammerats Yousee Play App, og der virker det jo ganske fint på hans mobil, selv uden Yousee / onfone abbonnement.

Jeg ser frem til en lignende løsning for Hometrio kunder, der gerne vil bruge deres iPad eller iphone til at streame musik, når man er hjemme på sit eget TDC netværk.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Der er blevet lavet en testversion af den kommende TDC App til Apple produkter. Den kan ses her: https://itunes.apple.com/dk/app/tdc-play-2.0/id503108325?mt=8

Den indeholder selvfølgelig ikke alle de funktioner vi regner med at implementere, men det er en prøvesmag på det Glad humørikon

God fornøjelse

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)