Fejlnummer 500 i mail

Jeg får fejlnummer 500, når jeg forsøger at sende en mail eller gemme den som kladde.

Bruger mail fra "Mit TDC".

Hilsen

Lotte

28 Kommentarer

Når jeg gemmer som kladde ser det sådan ud:

Mappenavn ikke specificeret.
Klik  for at komme tilbage. Brug ikke browserens Tilbage-knap (eng.: Back).Fejlnummer: 500 

Samme problem her! Hvad sker der mon???

Hej Lotte og hansh

Jeg har søgt lidt på nettet, og der kan være mange grunde til en fejl 500 kode.

Jeg har set et sted, hvor det kan være en midlertidig fejl på et websted, og da du, Lotte - tilgår din webmail via en browser, kan det være grunden. Hvor længe har du haft fejlen?

Jeg går ud fra du har fået den fejlmedelelse fra postmester. Har han evt. sendt et link med i den fejlmedelelse, må du gerne poste det.

Jeg har haft fejlen hele dagen, men det ser ud til at virke nu.

Nej, det var ikke en meddelelse fra postmester, men bare en fejlmeddelelse der dukkede op på skærmen idet jeg trykkede på gem eller send.

Jeg fik også min 'hængende' mail af sted sent på aftenen - så der har åbenbart været en midlertidig fejl i systemet(?) Det kunne være interessant, hvsi TDC havde et bud! Glad humørikon

hmm - Jaa det kan du da have ret i, men hvis det er en midlertidig fejl,, så er der vel næsten ikke mere at tilføje.

Jeg kan forøvrigt fortælle jer en mærkelig ting.

Jeg har lige ominstalleret mit styresystem. og geninstalleret alle mine programmer.  I går morges og HELE dagen i går, kom der et skilt frem, hvor der stod at programmet ikke kunne lukkes. når jeg lukkede det ned.

Jeg bruger vin7 og tjekkede hvergang i meddelelsescentret om der var registreret fejl.  Det var der ikke. I dag er fejlen væk, så jeg har godt nok tænkt lidt på de tråde jeg har set med fejl 500, og på om det kan være en opdatering fra vindows microsoft der er gået galt. Nå - det ved jeg ikke, men underligt var det da, at mit pogram og jeres webmail har midlertidig fejl. Overrasket humørikon

Hvorledes bliver mani grunden 'Assisterende professor'? Humørikon med tunge

Sådan ! Du mangler sådan cirka 2.404 indlæg. Humørikon med tunge

OK - det er altid rart at ha' noget at stræbe efter! Blinkende humørikon

Når jeg skriver på en mail og vil fortsætte senere, gemmer jeg den i kladde.

Når jeg henter mailen frem fra Kladde, hænder det en gang imellem (det er 2. gange i år), at der mangler mere end halvdelen af den nederste del af teksten, og jeg må genskrive det der mangler. Det er Pi... irriterende.

Hvad kan årsagen tilfejlen være ? ,og hvordan undgår jeg den ?

Jeg har giver programmet tid nok til at gemme mailen.

Mvh Freddy

Hej Freddy

Fuldstændig enig. Det sker også her i forum, at hukommelsem "ædder" det man skriver. Derfor vil du også kunne se tomme indlæg på forum.

Årsagen i forum kan være browseren der ikke håndterer vore ord godt nok. Du skriver ikke hvor du gemmer dine kladder. På webmail eller i en mailklient. Hvis det er på webmail, kunne det godt være du skulle skifte browser, hvis det er et tilbagevendende problem. Ved dog ikke om det kan være årsagen. Trist humørikon

Du kunne også vende dig til at skrive dine påbegyndte mail i microsoft notespad, og gemme den i en mappe på din pc, for at til slut paste den ind i en mail før afsendelse. Glad humørikon

07.07.2012 Hej Maja.  Jeg tror det må være i klientmail jeg gemmer mine ufærdige mails, - det er i hvertfald i linjen over dér hvor jeg skriver mailteksten.

I den lodrette række til venstre er der bl.a. indbakken, sendtbakken, Papirkurv, Spam og Kladde.

Dérfra henter jeg mine gemte, ufærdige mailtekster og det er derfra de nogen gang kommer ud i ½ "udgave" af den tekst jeg gemte.

Notepad har jeg ikke prøvet, og alle andre tiltag ogkrumspring, som at kopiere teksten over på et Word dokument, vil gøre det hele mere besværligt, og skulle jeg gøre det hver gang, for at være sikker, ville jeg skulle bruge 10 gange så meget tid som det at genskrieve en ½ tabt mail ( bortset fra at jeg undgik at blive ophiset :-), 2-4 gange om året.

Hvad er det med den "hukommelse" der ikke er stor nok ?, - en ½ side mail, uden vedhæftninger, fylder da "nul og en begmand".  Mangler min PC  RAM ? 

Jeg ved ikke hvor mange RAM min PC er udstyret men det er en MEDION 3 år gammel med 1 TB ekstern HD.

Foreløbig tak for dit råd og fortsat god Week end.

Nu skal jeg ind og høre noget JAZZ på Højbro Plads 

Mvh Hagbard

Jeg er desværre ike skrap nok til at vide noget med sikerhed om RAM o.s.v. , Men jeg tror neppe det kan være årsagen. Hvis det er i webmail kan du gå ind her på linket: http://mail.tdc.dk/ for at se, læse og skrive i den mailklient(Mailprogram), som TDC stiller til rådighed på nettet. 

Hvis du klikker på et ikon på dit skrivebord eller under din startmenu, for at åbne din eget mailklient er det et program du har opsat til at hente mail på TDC's server. Den række du omtaker er tilstede begge steder, fordi de begge er til håndtering af mail.

Jeg kan så oplyse dig om at jeg lige har måttet skrive det det ovenstående EN GANG TIL, det forsvant også, fordi jeg lige skulle se en anden tdc-webside.  Gal humørikon

Jeg forstår så udemærket, når du skummer over at skulle starte på at skrive det IGEN, som du har  skrevet.

Jeg vil bede dig om at opdatere dit java- og Flashprogram. Du kan gøre det nemmest ved at følge vejledningen i dette indlæg. /t5/Mit-TDC/Mail-boks/m-p/66325#M6509

Håber virkelig at du nyder musikken på Højbro Plads. Har desværre ikke flere bud på, hvad der kan være galt.

13.07.2012. Hej Maja, - et par dage efter jeg oplevede problemet med at mailen kun var "½" når jeg hentede den fra Kladde, fik jeg besked fra "TDC" om, at jeg nærmede mig maximum antal mails gemt i mapperne. (Derstod over 100 i hver mappe Overrasket humørikon )

Det kan jeg huske, at også var tilfældet for et årstid siden, da problemet optrådte tit, og jeg fik ryddet ud i både sendt - og indmappen, og der gik en rum tid, hvor jeg ikke havde problemet med at hente 1/1 mails fra Kladde.

Måske har problemet alligevel noget med begrænset hukommelse at gøre, for efter at jeg atter har ryddet ud i ind - og sendt mapperne. har jeg ikke haft ½ mails fra Kladde, - meeenn nu er der jo godt nok også kun gået kort tid siden jeg bad om hjælp.

Dette svar er derfor bare for at give en foreløbig tilbagemelding.

Og så lige en slutbemærkning: JO !, du kan tro det swingede Glad humørikonpå Højbro plads, - både mandag og torsdag.

Forhåbentlig når jeg også en tur ind til Mindeankeret søndag d. 14/7 kl. 18.30, for at høre "Henning Munk og Plumberne" med glad Jazz. Lige til at blive i godt humør af, også selv om der skulle komme en byge.

Hilsen Freddy Hjerte

Jeg har hele dagen fået Fejkode 500 i mail, når jeg sender og skal svare på mails.

Hjælp fra Tdc , ja fuckin by i Rusland. Det valgte og fejlmelde mit bruger id og nu er man lukket af fra omverden.

Hva fanden sker der med den fejl.....siger også mappe ikke speciferet, når jeg sender og smider mine mails over i min kladde.

Hmmm hvordan får jeg løst dette problem, da jeg bruger Tdc mail som mit daglige arbejdsredskab er det satme "livsnødvendigt" at sådan noget bare kører....

Jeg er pisse træt af TDC´S dårlige service via telefon, mails, ventetid mm.

Some one , please help me...

Mvh.

BIRCHVSEMX1 

tror det er en generel fejl i dag - jeg kan se at vi er flere! Jeg loggede af og på igen og så kunne jeg godt besvare og sende. Men hvorfor, aner jeg ikke!

Hej BIRCHVSEMX1

Med det sprog, kan du næppe forvente, at andre brugere her i dette KUNDE-FORUM, har det største løst til at hjælpe dig med et svar, men jeg vil da godt give dig et.

. Du er anonym i dette KUNDE-FORUM, så hvordan i h...  vil du kunne forvente at nogen som helst i tdc, vil kunne parre dig sammen med dine personlige oplysninger. Gal humørikon Ups - der røg lige en finke af panden, sorry. 

Da det er dit første indlæg, har du selvfølgelig læst denne tråd: /t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Omkring-opf%C3%B8rsel-n%C3%A5r-man-benytter-forum/m-p/6323#M6 

Hvis du er så træt af tdc's mailbox - hvorfor f... bruger du så ikke, en af de utallige gratismail, der findes på nettet!  (Læg venligst mærke til, at det ikke er et spørgsmål)
@maz - nemlig - Det er sikkert en midlertidig fejl, som ikke kan forklares. Glad humørikon

Jeg får også fejlnummer 500 når jeg prøver at sende mail, hvordan løser jeg det?????

Hej voel.

Hvis det er en midlertidig fejl, er der højst sansynlig ikke noget du kan gøre, ud over at gøre opmærksom på at fejlen er der, og det har du jo gjort på en god måde ved at skrive i denne tråd.

Jeg har siden i går fået en underlig fejl, som dukker op hvergang jeg i internet eksplorer brovseren, prøver at åbne et nyt faneblad. Den meddeler der er problemer med en scripstejl.

Jeg har en mistanke til en opdatering fra microsoft, men ved ikke om der kan være en forbindelse mellem min fejl og en opdatering. Bruger du også brovseren IE9 ?  Prøv evt. at køre en update hos Microsoft, for at se om der er nye opdateringer.

Får du og alle jer andre også fejl 500, hvis i bruger firefox brovseren?

http://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Birchvsemx1

Du skal lige overveje dit sprog, som Maja ganske rigtigt skriver. Det er ok at være surt og frustreret, men der er ingen grund til det sprog.

Når det er sagt, vil jeg gerne advare dig omkring den løsning du har valgt til dit arbejde. Jeg har været i Hotline i mere end 10 år nu og jeg har stødt på andre, der som dig har valgt TDC privat løsning, til arbejde. For det første er det ikke tilladt iflg. dine vilkår, men pyt med det, det er det mindste. Når jeg har mødt andre, så er det når det er gået galt. Og de sidder med en forretning, som ikke kan køre, fordi de ikke har haft de nødvendige muligehder for support, back up og hjælp i det hele taget. Hvis du vælger TDC erhvervs løsning, vil der være øjeblikkelig hjælp at hente. Der er teknikkere klar til at starte bilen og køre på centralen, hvis det er forbindelsen og hvis det er mail, så sidder der supportere 24/7/365 parat til at hjælpe. Fordi vi anerkender at en forretning har indtjening og det kan koste dyrt, hvis ikke tingene kører. I øvrigt er TDC erhvervsløsning kåret til at være den løsning med mindst "nedetid" i danmark.

Hvis du bruger en privat løsning til dit daglige arbejdsredskab, er der ikke disse muligheder. Og når jeg har siddet med andre, hvor det er gået galt, så har de så bittert fortrudt, at de valgte den løsning.

Dette er venligt ment - en opfordring. Jeg vil på det krafitigste opfordre dig til at undersøge muligheden for en erhvervs løsning. Jeg kan allerede nu fornemme at du er frustreret. Der er faktisk masser af hjælp at hente på tdc.dk og på vores Hotline, også for private. Så jeg kan ikke genkende det du skriver.

Hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Løst, det virker igen.

Vi har nu haft vores teknikere til at undersøge problemet, men der er ingen generelle fejl.

Vi er derfor nød til at kikke på hver enkelt af jer, for at finde ud af, hvad der er galt.

Send derfor den mail adresse du har, hvilket styresystem du bruger, hvilken browser du har og en kort beskrivelse af hvad du gør og hvilken fejlbesked du får, når situationen opstår, i en mail til mailto:mailmittdc@tdc.dk

Så vil teknikkerne tjekke hver enkelt af jer og se, om der kan være noget som går igen i det I oplever og på den måde måske finde ud af, hvad der sker.

Hilsen

Nu har jeg haft den fejl i 2 dage så midlertidtigt vil jeg nu ikke sige det kan være og jeg har ellers noget vigtigt der skal afsted øv øv

Jeg har fjernet mail adresse fra indlæg /Patrick, forum administrator

Til Patrick (Tdc Forum administrator)

Ja det kan da godt være at mit sprog var vildt og blodigt, men nu har jeg kæmpet med jer i en måned og ikke mødt et menneske der har taget kampen op og løst mine problemmer. Og problemmer har der været mange af og ja det undre mig meget, fordi det aldrig før har været tilfældet og ja normalt ligner det ikke mig og fare i flindt. Jeg har haft min mail hos jer i en menneske alder og jeg logger ind på TDC og får mine mails her/ den er så godt nok ikke erhvervs relateret som jeg tror at du har en fornemmelse. Jeg sender og modtager mine ting i privat brug. Derfor er jeg meget frustreret over at efter opkopling med internet/mail mm på min nye adresse har været et rent helvede. Det skal jo bare køre/har det altid gjort.

Min mail er mailto:xxxxxx@xxxx.xx, bruger windows 7, browser(hmmm ja fisk)...Jamen der sker det når jeg som sagt skal sende en mail/både med og uden filer får jeg denne besked Fejlnummer 500 i mail og mapppe ikke speciferet/ de lander så som kladder. Hvad sker der, efterføglende har jeg prøvet og slette filer/cookies mm.

Men til ingen nytte...Er det en scanning der skal til/har i talt lidt om/men kunne desværre slette vigtige mails.

Hvad gør jeg / vi...løsning skal findes/ da det er min liv linie ud. Og ja folkens jeg undskylder det iltre sprog/men der skulle damp ud / UNDSKYLD....BIRCHVSEMX1 

Til Hagbard !

så lige at du skriver noget om ram i pc og at du ikke ved hvordan

du finder ud af hvad og hvor mange ram den har det gør du på denne måde,

1) klik på start

2) hold musen på computer og højre klik og gå ned til egenskaber klik

på egenskaber og der kommer en box hvor der står hvad din pc har

af styresystem og hvor mange ram osv ,

og hvis du finder ud af dette giv venligst svar her på forum så

andre og ved noget om at det kan bruges ,

PS: OG dette kan man bruge i forbindelse med køb af ny pc

for at se om det svare til dit behov . MVH HC21.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)