Fejlmeldinger hos modtager

Modtagere af mine mails får fejlmeldinger om at min mail er fuld og jeg ved der er mange mails jeg ikke har modtaget. Min webmail er tom og jeg har stort set intet liggende i min windows mail. Hvad er der galt?

4 Kommentarer

Hej planchmadsen

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg kan ikke få det til at hænge sammen. Det plejer at være sådan

Du sender er mail til Kim. Han får ikke din mail fordi hans webmail er fuld, men du får en mail fra postmester om at Kims webmail er fuld.

eller

Kim sender en mail til dig. Du får den ikke, men Kim får brev fra postmester, om at din webmail er fuld.

Du skriver at du sender en mail til Kim, og at Kim ikke får din mail, men en mail fra postmester, som fortæller at din postkasse er fuld. Overrasket humørikon

Din variation har jeg ikke hørt før, og bliver nød til at spørge dig, om jeg har forstået dit problem rigtigt.

Du skriver at du stort set ikke har noget i den webmail. Har du kikket i din papirkurv og i din spammappe?

Hej igen og tak for hurtig svar.

Mit problem er, at når jeg har afsendt mails - hvilket jeg sagtens kan, så kan modtagerne ikke svare mine mails, da de får fejlmeldinger om at min mailbox er fyldt. Jeg ved der er mange mails jeg ikke har modtaget - bl.a bekræftelse på ferie i pdf format etc. Jeg gar tjekket alt og jeg skulle ikke have noget der fylder. Jeg har ligeledes kørt mailsupport igennem og sat min mail op igen. Hvad kan det være og skal jeg have fat i tdc support?

Hej

Inden du kontakter hotline, syntes jeg du skal prøve at logge ind på TDC-webmail: http://mail.tdc.dk

I venstre kollonne står der "mapper". Klik på den og så kan du se hvad dine mapper indeholder. 

Her kan du se min:

et øjeblik min side reloader jeg slukker og kommer igen.  GRRr - hvor er jeg træt af de reloadinger.

Nå her er det clip:

webmail-oversigt.jpg

Læg især mærke til at papirkurven og spammappen er tom.

En anden kunde kunne ikke finde spammappen. Jeg anbefalede den kunde at kontakte hotline. Desværre har den kunde ikke givet en tilbagemelding, og derfor har jeg desværre ikke flere løsningsforslag til dig.

Vil du være venlig, vende tilbage til tråden, hvis du finder ud af hvad problemet er?

http://tdc.dk/kontakt/

(Det kan jo være andre brugere har et forslag)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Grunden til denne varition som din. med du sender mails og så derefter får de en meddelse om at din indbakke er fuld. kan skyldes at du måske sender en forspørgelse på læse kvittering. får når den sendes så tjekker den om din mail er fuld. Udover at din webmail måske er tom, har du flere mail konti på samme selvbetjening. det kan jo godt være at de er fulde? så kan din jo være noget så tom når andre mailkontiere fylder.

Prøv at tjekke op på dette ellers må du ringe ind til tdc.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)