Fejlmelding ved visse mailadresser


Privat - Bredbånd - Mail - Jeg oplever problemer

med TDC Mail og TDC Mobilt Bredbånd

 

Spørgsmål

-------------

Hej, jeg har Outlook 2010 og har fået følgende fejlmelding når jeg

sender mails til bestemte modtagere:

 

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller

alle de ønskede modtagere.

 

      Emne:    SV:

      Sendt:23-06-2012 10:24

 

Der kunne ikke leveres til følgende

modtager(e):

 

      'Astrid xxx' den 23-06-2012

10:24

            Serverfejl: '550 : Recipient address

rejected: REJECT Remote destination does not

accept emails from this service, see

http://tdc.dk/4101'

 

Hvordan kan problemet løses?

 

Venlig hilsen

 

 

4 Kommentarer

Hej Leeds_Utd

Jeg har fundet dette svar til dig:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Mail-mobilt-bredb%C3%A5nd/m-p/74585#M10771

Mobilt bredbånd giver ikke adgang til en tdc-mailbox fra en mailklient.

Prøv at logge på din webmail direkte: http://mail.tdc.dk/

Problemet kan løses ved at oprette en gratis gmail-konto eller betale for et basicabb. til 29 kr. om mdr. 

Jeg har også fundet denne side: http://inspiration.tdc.dk/publish.php?dogtag=p_ins_mb

Er du i tvivl, så ring til tdc for yderligere svar.

Mange tak for svaret MajaH.

Dog tror jeg jeg fik stillet mit spørgsmål forkert.

Jeg har ikke mobilt bredbånd. Jeg har YouSee bredbånd og almindelig Outlook 2010.

Jeg har ikke problemer med de fleste mail-adresser jeg sender til, men der er et par stykker der altid melder fejl, når jeg skriver til dem og det er altid de samme.

Feks. kan jeg modtage mail fra disse, men kan ikke svare direkte igen.

Jeg har i mellemtiden prøvet at læse mails og svare på disse  på mail.tdc.dk (som du foreslog) og her virker det åbenbart.

Måske er det opsætningen på Outlook....og måske har nogen erfaring med at løse dette?

Med venlig hilsen

Hej igen

ok -  det skrev du jo ikke noget om Blinkende humørikon

Du kunne jo prøve at bruge Yousee's opsætning af mailpogram, hvis du ikke allerede har den opsætning.

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Hjaelp_til_e-mail/Saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx

og her har du det som manuel opsætning.

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Hjaelp_til_e-mail.aspx

Dit tdc-login (som du bruger her på forum) virker også på yousee.

 http://forum.yousee.dk/ og yousee selvbetjening: http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Overblik/YouSee_Login.aspx

Mange tak for et fint svar MajaH,

Du har check på tingene. Det ser ud til at virke med den automatiske  YouSee- opsætning.

Ihvertfald har jeg sendt 2 mails til nogle hvor jeg før typisk fik fejlmelding. Denne gang har ikke modtaget nogen fejlmelding.

FLOT!

Endnu engang tak.

Mange hilsner og hav en god sommer.

fra Aabenraa

  

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)