Fejlmelding af 100 film

Hej

Hvordan fejlmelder man, når "lej film" knappen ikke vises ved 100 film/ serier? 

Snakker i dette tilfælde om sæson 2-7 af "Greys hvide verden". Læste i et gammel indlæg, at der ville være et blåt udråbstegn nederst til højre, men det er der bare ikke.

Disse sæsoner er yderligere forsvundet inde under 100 serier på TV'et selvom de stod til at kunne ses frem til år 2024. 

7 Kommentarer

Jeg har prøvet at ringe i går ang. samme emne, og efter 20 min. ventetid, fik jeg at vide at de arbejder på sagen. Ellers kunne jeg slukke får boksen bga på og måske ville serien komme igen. Det er prøvet uden held.

Det er surt, når man er nået til sæson 6 sfsnit 13.

Jeg er så kun nået til sæson 2 afsnit 19, men var jo ikke begyndt at se det, hvis jeg vidste, at jeg ikke ville kunne se det færdigt. 

Men tak for dit svar Glad humørikon

Vi må håbe, de snart får løst problemet.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej i to

100 serie er bygget op, ligesom 100 film, hvor de løbende bliver udskiftet. 

Greys hvide verden skulle have været taget af i december måned, men grundet en fejl, har serien været synlig her i januar også.

Fejlen er nu rettet, hvilket betyder at serien er fjernet. Jeg har sendt besked videre, at den gerne må kommer igen på 100 serier.

Hilsen Martin 

Vil det sige at serien kommer igen nu her, eller at den kan risikere at komme igen på et senere tidspunkt?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Swhaema

Den kommer ikke igen lige nu, men det kan være, vi er heldige, at den kommer på et senere tidspunkt.

Hilsen Martin

Jeg skal lige være ikke sikker. 

Serien er væk inde på tv'et - og kommer måske igen. Hvorfor stod der så, at den var tilgængelig til år 2024?

Men hvad så med inde på computeren? Er det en fejl, at "lej film"-knappen er væk eller her kan man heller ikke se serien længere?

Hejsa

Helt fint, at I siger, at I har fjernet Grey Hvide verden, men hvorfor bliver den ved at at stå på hjemme siden, når man går ind via sit log in. Her skriver I netop, at man har adgang til en masse serier heri blandt Grey hvide verden - og dette er skrevet af en af jeres medarbejdere d. 11/1-2013 - så får dog det helt fjernet alle steder - det er meget forvirrendeTrist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)