Svar

Fejlmeddelelse på Outlook 2007 ved oprettelse af 2. mailadresse

Jeg har oprettet en nr. 2 mailadresse via "Mit TDC" og brugt programmet til automatisk opsætning af mail for at aktivere den på min Outlook 2007. Men når jeg så nu åbner Outlook, så kommer der en dialogboks frem "Skriv brugernavn og adgangskode" Felterne er udfyldt i forvejen med min nye mailadresse samt adgangskoden, men når jeg trykker godkend kommer dialogboksen bare igen, og når jeg annulerer, bliver der ikke hentet eller sendt post til/fra hverken den nye eller gamle mail.

Når jeg så forsøger at teste mailen, får jeg følgende meddelelse:

"Log på serveren til indgående post (POP3): E-mail-serveren afviste dit logon. Kontroller brugernavnet og adgangskoden under egenskaber for din konto. Klik på E-mail-konti under Funktioner.  Serveren svarede: -ERR invalid user name or password.

Send test-e-mail: E-mail-serveren afviste dit logon. Kontroller brugernavnet og adgangskoden under egenskaber for din konto. Klik på E-mail-konti under Funktioner."

HJÆLP! vil meget gerne have at jeg kan bruge to mailadresser til og fra min Outlook

icon

Bedste svar af NielsLyngholm 8 marts 2012, 10:00

Jeps, problemet blev løst ved oprettelse af en ny mailadresse. Tak

Se original

4 Kommentarer

Hej Niels,

Hvis outlook skriver dette kan der kun være 2 ting der kan være gået galt.

A. Du har desværre skrevet kodeordet/brugernavnet forkert, eller vores program har fejlet i at oprette de korekte informationer i outllok, hvis det er tilfældet vil jeg anbefale at du følger den her guide: http://go.tdc.dk/flbcy og ser om det hele står korrekt. hvis det hele står korrekt, vil jeg anbefale at du fjerne den nye mailkonto. og ser om den gamle stadig virker. hvis den ikke gør det, bør du tager kontakt til hotline på 80808047, og høre om dit kodeord er korrekt. - husk på at tdc ikke har gratis suport på opsætning af mail i outlook og lignene mail klienter, med mindre man har udvidet service. (oplysning af kodeord er gratis, dog skal du kunne fremvise kundenummer) 

B. Der er sket en fejl i outlook, og du skal kontakte microsoft, eller andre som kan yde support på microsofts produkter. Det er desværre ikke noget tdc har mulighed for at hjælpe med.

Håber at det her kan hjælpe på problemet

Hilsen Per.

Tak for hjælpen, har tjekket at det hele står korrekt, så jeg prøver at slette den nye mailadresse og oprette igen forfra.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints lha har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Vær opmærksom på at hvis det er en alias adresse nr.2 af de 5 der er mulige skal brugernavn ved logon info være ens for de 2 opsætninger -det er jo samme postkasse POP3 konto, der bruuges til de aliases der oprettes.

Lha

Jeps, problemet blev løst ved oprettelse af en ny mailadresse. Tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)