Fejlmeddelelse og herefter forsvunden playlister!


FEJLMEDDELELSER:
"Der er sket en uventet fejl i applikationen..."
"Can not add an entity with a key that is already in use"

Det er disse to fejlmeddelelser som dukker op hver gang jeg åbner TDC Play på min Windows Smartphone. Det startede for ca. 3-4 dage siden. Og herefter er mine indlagte playlister også forsvundet!
Andre der kender til problemet, eller ved hvordan det skal løses?
Mvh

2 Kommentarer

Hej Jarno

Jeg vil anbefale at geninstallerer applikationen. Hvis dette ikke virker, kræver det, at vi får kigget på om abonnementet også er, som det skal være.

Virker ovenstående ikke, vil jeg anbefale, at du tager kontakt til os. Kontaktinfo kan ses her: http://privat.tdc.dk/kontakt/

Det spiller! Glad humørikon
har hentet app'en igen, og nu virker det! Og playlisterne er atter at finde.
Tak

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)