Fejlmeddelelse i tdc mail

Jeg får mail fra en bestemt mailadresse. hvor der skulle være vedlagt filer.

Størrelsen på mailen indikerer også at der skulle være vedlagt filer, men jeg får følgende meddelelse, når jeg klikker på links.

Den mail, du ønsker at læse, eksisterer ikke.
 Klik her for at komme tilbage.

Fejlnummer: 202  ER der nogen som kan give mig et godt råd til at få det løst.

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jjmccoydk

Jeg antager, at det er en TDC mail adresse, du skriver om?

Bruger du Webmail, eller en Mailklient?

Hvis du bruger en Mailklient, hvilken er det så?

Hilsen

Patrick

Hej

Jeg bruger webmail

hilsen

john

Jeg har stadigvæk samme problemstilling i min webmail og jeg kan ikke finde nogen løsning på problemet nogen steder.

Nogen forslag.

John

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej - hej  Glad humørikon

Prøv engang at gå ind på webmail og under Indstillinger og Egenskaber og se hvad Max. størrelse på mails i mailboxen er sat til og sæt den til max. størrelse. Min er sat til 10 MB som er min max. størrelse.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig men det er da et forsøg værd, og hvis du ved hvem der er afsenderen af de mails der er problemer med, så prøv at få dem til at sende mails igen, og hvis der er vedfæftet billeder, så få dem til at reducere størrelsen på dem. Det er typisk vedh. billeder der giver problemer på grund af størrelsen.

Mvh. KPN

Hej

Jeg har brug for at TDC support giver mig noget hjælp.

Det fremsendte forslag fra KNP er allerede gjort uden held.

John

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jjmccoydk

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne undersøge årsagen til fejlen. Jeg vil derfor bede dig om at skrive en PM (Privat Meddelelse) så vil hjælpe dig med at få fejlen løst.

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive tilbage.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ikke for at træde dig over tærene, det her er et Kunde til Kunde forum og er ikke til at få hjælp af TDC suport.

når det så er sagt syndes jeg det er meget pænt af Angelika at tilbyde sin hjælp. Og jeg siger det også bare til en anden gang, jeg ved både KPN, Mig selv og mange andre TDC Kunder meget gerne vil hjælpe, det svære ville mit bedste bud på en løsning til netop dit problem ville være a du skal kontakt TDC Kundeservice pr telefon, men KPN kom med et meget godt svar som desvære ikke kunne hjælpe dig, men jeg synes aligevel at KPN fortjæner ros for sit forsøg og nogle rigtig gode svar. så jeg har rost KPN og Vil opfordre dig til at gøre det samme, da jeg tror det vil gøre at KPN vil være mere villig til at hjælpe en anden gang.

Håber at du får løst dit problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P