fejlkoder i log på homedisken?


hej

 

er der nogen der har en liste over hvad fejlkoderne i logen betyder?

 

F.eks. [online backup] dungeonwire-error 30 INVALID FOLDER .

 

Google hjælper desværre ikke her..

 

Homedisk backup'en har tilsyneladende lidt svært ved at klare nogle filer eller mapper.

 

mvh Mads

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mads_Øbro

Du kan prøve at resette homeboksen. Selv om du resetter forsvinder dine data på boxen ikke.

Start med at slukke computeren og følg disse trin:

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 .bip. Derefter kan der gå  1 minut før Homedisk er resat.

 
Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Jeg ved ikke pm det om det kan afhjælpe dit problem, men der sker ikke noget ved at prøve.

Hilsen bbs

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mads_Øbro

Vi har desværre ikke en liste over de forskellige fejlkoder, der kan optræde i HomeDisk loggen.

Hvis du oplever problemer, med at HomeDisken ikke vil fuldføre backuppen, kan du følge bbs vejledning og ellers kan du finde mere hjælp her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25922

Hilsen Thomas

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)