Fejlkode 247 i TDC play på IPhone

• 0 kommentarer
Jeg får fejlen "tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere (247)" Det sker ved ca. Hver 3. Sang i min playliste og det er nye hits og sange der hitter pt., som jeg enten har tilføjet end playliste eller bare vil høre direkte fra hits listen. Jeg har adgang til internettet og ud af 30 sange kan jeg fint høre halvdelen uden problemer.. Fejlen er i øvrigt kommet efter sidste opdatering af app'en.. I bedes venligst fikse det!!

5 Kommentarer

Trit skrev:
Jeg får fejlen "tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere (247)" Det sker ved ca. Hver 3. Sang i min playliste og det er nye hits og sange der hitter pt., som jeg enten har tilføjet end playliste eller bare vil høre direkte fra hits listen. Jeg har adgang til internettet og ud af 30 sange kan jeg fint høre halvdelen uden problemer.. Fejlen er i øvrigt kommet efter sidste opdatering af app'en.. I bedes venligst fikse det!!

Det er vist ikke sådan lige til at fixe, men hvis du har mod på at hjælpe tdc med lidt flere detaljede oplysninger, tror jeg teknikkerne bliver glade.  /t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/m-p/112646#U112646

Har nøjagtig samme problem, både på iPhone og ipad.....
Jeg oplever samme problem på både IPad og IPhone 4's men det er med alle numre. Har prøvet at afspille en del forskelligt og kan ikke få noget til at virke. Havde ingen problemer med at afspille så sent som i lørdags. Og har ikke problemer med netforbindelsen. Så er meget interesseret i et svar. Mvh. Christian
Det hjælpe at logge ud og ind igen.....

Den samme fejl havde TDC for et halv år siden, og den er nu kommet igen efter opdateringen.... Trist humørikon

Super tak det hjalp...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P