Svar

fejlkode 0x80070715

• una
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hej  hej  !  ER  DER  NOGEN  DER  KAN  HJÆLPE  MIG , MIN  PC  SKRIVER  HELE  TIDEN  FEJLKODEN  Mvh    Una

icon

Bedste svar af JuleNissen 27 september 2012, 17:06

Fejlen lugter naturligvis som Peter A skriver af en SW fejl på din PC, som antages af anvende en eller anden form for Windoze, så prøv som altid at sikre du har alle de nyeste opdateringer, ikke har virus/malware e.l. samt at spørge 'alles ven' det store G (og her må man godt henvise til hjemmesiden IMhO: https://www.google.dk/search?q=WIndows+error+code+0x80070715)

Se original

17 Kommentarer

Hej Forum ! Jeg får hele tiden besked om en fejlkode  0x80070715 , er der noget i kan hjælpe mig med

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Det er ikke "pæn" opførsel at skrive med store bogstaver - bare så du ved det.... :-)

Fejlen er typisk en referencefejl der viser at lige netop din comuter farer vild i sin egen hukommelse. Det kan skyldes at der er en fejl i hukommelsen - men det kan også betyde at et program skal installeres om. På det foreliggende grundlag er det ikke muligt at give et nærmere svar.

Men det er altså ikke en fejl der kommer udefra - den opstår lokalt og skal findes lokalt.

Vh

Peter

Det er korrekt at det ikke er pænt at skrive med CAPS Glad humørikon men nu tror jeg faktisk det er en slå-fejl. Det passer jo med at ramme caps-lock ved start af sætningen og slå det fra igen ved 'Mvh', det sker vist for os alle nu og da. Men ellers er teksten også blot et 'råb' om hjælp, det havde været værre om det var et svar til nogen, jeg ved dog godt det var venligt ment... som dette Glad humørikon

Fejlen lugter naturligvis som Peter A skriver af en SW fejl på din PC, som antages af anvende en eller anden form for Windoze, så prøv som altid at sikre du har alle de nyeste opdateringer, ikke har virus/malware e.l. samt at spørge 'alles ven' det store G (og her må man godt henvise til hjemmesiden IMhO: https://www.google.dk/search?q=WIndows+error+code+0x80070715)

@Julenissen

"at spørge 'alles ven' det store G (og her må man godt henvise til hjemmesiden"

Var den til mig?  eller prøvede du bare på at være morsom? 

Hvad betyder: "en SW fejl på din PC, som antages af anvende en eller anden form for Windoze," ??? Overrasket humørikon

MajaH, nej den var ikke til dig, og ja jeg prøvede noget blot at være lidt morsom, anvender selv det store 'G' til alle underlige søgninger/IT problemer. ofte har andre oplevet noget lignende.

SW = SoftWare = Programmer. Antagelsen gik på at vedkommende ikke angav nærmere detaljer om PCens sammensætning, hvilket jo statistisk ofte gælder Windoze brugere, som ikke altid tænker på at oplyse, hvad de anser for indlysende, nemlig at der anvendes Windoze som OS (Operativ System=styre system) på PCen (PC = Personal Computer Glad humørikon og ja det er blot for at være morsom). Men alene emnet lugter jo langt væk af Windoze = Windows bulldozer (igen blot slang for M$ = Micro$oft OS/programmer der jo koster penge modsat OSS = Open Source Software = gratis programmer... og ja så er vi tilbage til det med politikken og hvor vi lægger vores penge/støtte... dagen er kort Glad humørikon

beklager - Jeg forstår ikke en skid af det du skriver - men det er sikkert rigtig.

Hallo Maja ! Det ser ud til at din computer kunne trænge til at få fjernet noget skrald . Klik først på Start så på Alle Programmer , så på Systemvæerktøjer og så på Diskoprydning . Klik så OK . Og se om der er sat en markering ud for alt som kan fjernes , ellers sæt dem . klik igen på OK . Hilsen Chris .

Hej Chris

øøøøøøhhhhh?????????????

Hvorfor tror du det?

Hallo Maja ! Fordi ved at søge på denne fejlkode , kom der blandt andet en anbefaling om at instalere et program til rense ud i registreringsdatabasen . Men et andet sted også en anbefaling om at instalere et antivirusprogm . Det skader jo ihvertfald ikke at forsøge . Jeg glemte nok at man også først skal klikke på Tilbehør , inden man kommer til systemværktøjer eller lignenende . Hilsen Chris .

Hallo Chris

Hej Chris

Nå - men jeg kan altså godt læse det du skriver, uden at du behøver at forstørre din skrift for hvert indlæg du skriver. Om du bruger store bogstaver eller caps look kan sådan set være lige meget, men mindre du har et synshandicap.

Jeg forstår bare ikke, at det er mig der skal lave en oprydning, når det er trådopretteren der har problemet. 

Hallo MajaH . Jeg har misforstået noget , jeg troede det var deg der var trådopretteren . Men pågældende læser det jo sikkert også og kan tænke sig at det var ment som svar til ham eller hende . Jeg kan også godt læse de små bogstaver , men synes nu de kunne være noget større . Hilsen Chris .

Hej Chris

Nå ja for pokker -vi kan jo alle lave en bommert Humørikon griner højt

Det er faktisk et helt godt råd du kommer med, så mon ikke una ser det.

Hvilken stærrelse bogstaver,  du vil bruge, vælger du selvfølgelig selv,  

men store bogstaver og caps Lock virker på mig, som en rød klud på en tyr. Trist humørikon

God weekend til alle i tråden og dig der læser dette Glad humørikon

PS: Chris - ved du godt, at du kan forstørre browservinduet (og derfor også bogstaverne) , hvis du klikker nede i højre hjørne, der hvor du ser en lup -  100% - Klik på pilen og vælg 125%. Det kunne måske være en løsning for dig og andre der vil have større bogstaver.

hej alle ! undskyld hvis jeg har virket som en rød klud, det var ikke meningen  vh   una

Helt i orden una - Glad humørikon

Du har markeret ud for julenissens indlæg, som mener det kunne være en softwarefejl, en manglende opdatering eller fandt du løsningen, ved at søge på google? Det er rigtig godt, at du er sluppet af med fejlen, men nu er det mig der spørger:  Hvad dækkede fejlkoden over i dit tilfælde?

Hej Maja! Jeg ved det faktisk ikke, jeg fjernede programmet fra maskinen og installerede det igen ...  senere , har ikke haft problemer siden  Glad humørikon    VH  Una

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)