Svar

Fejl0x800CCC0D

Så er jeg rendt ind i et problem, jeg håber nogen kan hjælpe mig med.

Jeg har windows live mail og indtil igår havde jeg absolut ingen problemer med hverken at sende eller modtage mails. Nu får jeg så denne meddelelse:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen J. Wittenkamp. Værten 'pop3.mail.dk' blev ikke fundet. Kontroller, at du har angivet servernavnet korrekt.

Server: 'pop3.mail.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC0D
Protokol: POP3
Port: 110
Sikker (SSL): Nej

Jeg har hentet TDC hjælp og kørt deres automatiske hjælp, men programmet siger, at der ingen netforbindelse er (??) Så har jeg systematisk gennemgået opsætningen af mailen ved hjælp af TDC's "Manuel opsætning" - Stadig ingen løsning.....

Nogen der har en løsning?

Mvh.

Janni

icon

Bedste svar af JanniW 26 april 2013, 12:49

Okay, så tror jeg problemet er løst. Jeg slettede windows live mail og reinstallerede det. Nu både modtager og sender jeg mails igen Meget glad humørikon

Tror der må være sket en fejl i programmet et eller andet sted.

Men 1000 tak for alle de gode forslag Maja Glad humørikon

Mvh.

Janni

Se original

7 Kommentarer

Hej Janni

Jeg har søgt på nettet og der siges det også at din WLM ikke kan finde servere. Selvom du siger du har kontroleret opsætningen, vil jeg bede dig om at kontrolere EN gang til.

Er du kommet til at bruge dit tdc-logon, istedet for dit server-logon?

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Opsætning:
Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Hjalp det?

Tak for svaret, men det har desværre ikke hjulpet.

Jeg har gennemgået opsætningen og endda kopieret dine oplysninger til min opsætning - skiftet password for min mail - Der popper konsekvent et vindue op, der siger - "du arbejder offline, ønsker du at arbejde online"

Det kan jeg så svare "ja" til 7-8 gange og får så fejlmeddelelsen igen. Nu skifter den så til at det er noget med min windows live kalender samtidig med den oprindlige fejlimeddelelse....

Jeg er lost - aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre....

øv

Nu kommer jeg med et vildt skud i tågen.

Hvad sker der hvis du klikker nej, til at arbejde online?

Når windows live mail sprørger om du vil arbejde online og du trykker ja, må det være dit login til din microsoft-konto, som programmet godt vil have du skriver.

Jeg har lige logget af min microsoft konto i WLM. Derefter sendt en mail til test@mail.dk til mig selv og den gik igennem.

Mon det kan være det der er i vejen?

Har allerede prøvet - no go.... Ligeglad humørikon

Så har jeg desværre ikke flere forslag.

Hvis du finder ud af noget, håber jeg du skriver her i din tråd, så andre med samme problem kan finde en løsning her i forum.

Hvis ikke andre brugere kan hjælpe, kunne du prøve at gemme dine mail, slette tdc-kontoen og oprette den igen, men det er jo ikke det optimale råd. Beklager Trist humørikon.

Okay, så tror jeg problemet er løst. Jeg slettede windows live mail og reinstallerede det. Nu både modtager og sender jeg mails igen Meget glad humørikon

Tror der må være sket en fejl i programmet et eller andet sted.

Men 1000 tak for alle de gode forslag Maja Glad humørikon

Mvh.

Janni

Velbekomme.Glad humørikon

Godt det virker!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@