Svar

Fejl ved optagelse af tv-program??

Jeg står i den trælse situation, at når jeg skal optage ét program, stopper den midt i den udsendelse jeg ser ved siden af, på en anden kanal. Den gør det hver gang, også når det program jeg ser, og det som jeg vil optage går i gang.. I dag ville jeg se fodbold kampen mellem barcelona og ac milan, og havde sat bayern münchen kampen til at optage imens, så jeg kunne se den efter.. den vil bare ikke vise det program jeg ser, medmindre jeg så stopper den udsendelse jeg vil optage!!! [i]

Andre med det problem??

icon

Bedste svar af droid 28 marts 2012, 21:19

thoms85 skrev:
Jamen der står godt nok den kun har 1 af de der streams..  aner ikke en dyt om den slags.

Kan fortælle jeg bor udenfor en storby, og har en meget lav internetforbindelse, på cirka 5mbit.

Kan det have noget med det at gøre?? Og i så fald hvad kan jeg gøre?

Ok. Det giver (desværre) god mening. 5 mbit kan kun trække en enkelt stream.

Der er ikke så meget andet at gøre end at ringe til TDC og forklare dem at du ønsker 2 tv-streams og om det derfor er muligt at opgradere din internethastighed til en højere hastighed.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Det er temmelig sikkert fordi du kun har 1 Tv-Stream. Hvad siger boksen under indstillinger - hvor mange streams står der du har?

Hvor hurtig er din linje? Log ind i homeboxen og se hvor meget den er forbundet på.

Under alle omstændighederne er det et problem TDC kan kaste klarhed over.

Jamen der står godt nok den kun har 1 af de der streams..  aner ikke en dyt om den slags.

Kan fortælle jeg bor udenfor en storby, og har en meget lav internetforbindelse, på cirka 5mbit.

Omdømme 2

thoms85 skrev:

Ok. Det giver (desværre) god mening. 5 mbit kan kun trække en enkelt stream.

Der er ikke så meget andet at gøre end at ringe til TDC og forklare dem at du ønsker 2 tv-streams og om det derfor er muligt at opgradere din internethastighed til en højere hastighed.

Okay, det vil ikke kunne lade sig gøre, da jeg højest kan få 5, den kan ikke trække mere Humørikon frustreret

Men rigtig mange tak for din hjælp, vil gerne rose dig, men ved sku ikke helt hvordan.

Omdømme 2

thoms85 skrev:

vil gerne rose dig, men ved sku ikke helt hvordan.

Det er ok Glad humørikon

Nu ved du hvad du har at forholde dig til.

Jep, og du kan tro det ændrede mit humør til noget mere positivt Glad humørikon *thumbs up*

Omdømme 2

thoms85 skrev:
Jep, og du kan tro det ændrede mit humør til noget mere positivt Glad humørikon *thumbs up*

Ok Glad humørikon

I forlængelse til ovenstående forklaring kan jeg tilføje at det er fordi at hver tv-stream tager ca 2.5mbit og hvis du skulle have 2 tv-streams ville der ikke være noget til overs til f.eks. www.

TDC har bestemt ikke droppet kobbernettet så med lidt helt kan du på et tidspunkt få højere hastighed.

Okay, ja det giver jo så perfekt mening!

Jamen er også ved at finde ny bolig, så der kommer hastigheden op, for regner med det bliver i byen. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)