Fejl ved IP-adresse


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej. Bedst som jeg sidder ved mit web-tv, kommer der en melding om, at der er en fejl ved mn IP-adresse. Ingen web-tv men tilsyneladende ingen øvrige netværksproblemer

2 Kommentarer

Når du får fejl ved IP-adressen når du ser TDC WebTV kan det være forskellige ting der spiller ind.

Hvis der har ligget nogle ændringer på dit abonnement som har ventet på at gå i gennem, så kan det der har påvirket mens du sad og så TDC WebTV.

Ved abonnementsændringer kan der gå op til 5 hverdage før alt er gået helt i gennem.

Hvis ikke det er kommet af sig selv efter 5 hverdage, så er du nødt til at ringe ind til TDC Hotline da det kan være vi så er ude i en fejlmelding af dit TDC WebTV.

Du finder kontaktoplysninger til TDC Hotline her: privat.tdc.dk/kontakt

Hej.

Har netop konstateret, at WEB-tv fungerer igen. Sikkert via en opdatering hos jer eller lignende. Fungerer perfekt nu, iøvrigt hurtigere end før.

Takker 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)