Fejl ved afspilning i media player 12

Hej TDC [i]
nu har vi lige fået TDC internet, og jeg har oprettet en play konto lige efter bogen
nu har jeg så prøvet at downloade et album og det virkede uden problemer
men-' nu ville jeg så bare gere høre det men det kan jeg ikke" Der opstod et problem i Windows Media Player under afspilning af filen. " hvad kan jeg gøre...???? Jeg har prøvet at følge jeres hjælp til det og Downloadet DRM-programet og kørt det. Men det virker stadig ikke og har genstartet flere gange[i]... Har også prøvet de 2 andre link der var der
please HJÆLP mig [i]

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej buhraxz

Jeg søgte lidt på nettet og faldt over denne debat.

Se link: http://www.nettipsforum.dk/media-player-12-drm-problem_topic18561.html

En foreslår at man skifter over til windows mediaplayer 11.

Jeg har selv windows mediaplayer 11 og den kører udmærket, men har haft lignende problemer som dig, for et par år siden, det var min svigersøn der løste problemet, men han kan ikke huske hvad han gjordeHumørikon frustreret

Håber du får det løst

hilsen Bente

mange tak bente
virker stadig ikke men nu vil jeg følge op på dette forum Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

undskyld jeg blander mig, men jeg tror grunden til at det ikke virker er forde det ikke er en DRM fejl, men en fejl i selve Windows Media Player.

jeg vil forslå at du prøver at køre det her Windows media player Repreations Tool(fra microsoft FixIt)

http://support.microsoft.com/mats/windows_media_player_diagnostic

det kan vær det hjælper,

ellers må det kunne gøres med at geninstallere Windows Media Player 12

Jeg har haft samme problem, min Media player kan jeg bare ikke få til at virke, så jeg har downloaded Winamp og den kan afspille det musik jeg downloader fra tdc play, prøv det tror du vil blive tilfreds.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)