Svar

Fejl v. webmailopsætning på iPhone 3

• 0 kommentarer
Hej,

Jeg vil gerne opsætte min tdconline webmail/freemail på min iPhone 3 og har nøje fulgt anvisningerne på kundeservices sider (fundet via dette fantastiske forum). Desværre melder min mobil tilbage at brugernavn eller password er forkert.

Da jeg ved det er korrekt brugernavn og password, da jeg logger ind med disse flere gange dagligt, ved jeg ikke hvordan jeg skal løse problemet...?

Er det fordi man ikke kan opsatte tdc-freemail?

Skal jeg ha' fat i det brugernavn jeg havde da jeg i sin tid oprettede mailadressen?

Eller er det slet ikke på brugernavn/password at fejlen er...eller hvad kan det være?

Jeg har en anden mail opsat på min iPhone der virker ganske fint.

Håber at én eller anden vil hjælpe...tlf.kundeservice ville ikke da jeg ikke er mobilkunde hos TDC...

God weekend!

icon

Bedste svar af Patrick11 18 oktober 2010, 09:15

Hej KF

Det kan du ikke.  Men læs endelig videre. Uden at blive alt for teknisk, skal jeg prøve at komme med en løsning.

Du kan ikke, fordi du har Freemail. Som du ganske rigtigt selv gætter på.

Men - du kan flytte den mail adresse du har, over på et NetBasis abonnement. Men, men men. Hvis du vil det, skal du være opmærksom, på, at de ting, altså mail osv, som ligger når du logger ind, ikke flytter med. Du kan ikke oprette en anden mail adresse på Freemail, så du kan gemme dem indtil den ønskede mail adresse er flyttet. Så du skal videresende eventuelle mail du vil gemme, inden du flytter mail adressen.

Det kan godt være det lyder som volapyk? Men jeg kan ikke forklare det mere simpelt. Jeg er ikke sikker på jeg selv ville kunne forstå den forklaring.

Du kan se her, hvordan du flytter din mail adresse:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=15056

Du er velkommen til at skrive igen på forum, hvis du har yderligere spørgsmål.

Hilsen

Patrick

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KF

Det kan du ikke.  Men læs endelig videre. Uden at blive alt for teknisk, skal jeg prøve at komme med en løsning.

Du kan ikke, fordi du har Freemail. Som du ganske rigtigt selv gætter på.

Men - du kan flytte den mail adresse du har, over på et NetBasis abonnement. Men, men men. Hvis du vil det, skal du være opmærksom, på, at de ting, altså mail osv, som ligger når du logger ind, ikke flytter med. Du kan ikke oprette en anden mail adresse på Freemail, så du kan gemme dem indtil den ønskede mail adresse er flyttet. Så du skal videresende eventuelle mail du vil gemme, inden du flytter mail adressen.

Det kan godt være det lyder som volapyk? Men jeg kan ikke forklare det mere simpelt. Jeg er ikke sikker på jeg selv ville kunne forstå den forklaring.

Du kan se her, hvordan du flytter din mail adresse:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=15056

Du er velkommen til at skrive igen på forum, hvis du har yderligere spørgsmål.

Hilsen

Patrick

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)