Fejl rettet kl. 14:21 - TDC PLAY login fejl på mobil den 20-03-2015 kl. 13:40 - Login på PC OK

TDC PLAY login fejl på mobil den 20-03-2015 kl. 13:40 - Login på PC OK - DOG UDEN MUSIKINDHOLD

Besked på PC: Dit abonnement giver desværre ikke rettigheder til at benytte Min musik i TDC Play.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mettesko

jeg er ved at være pænt træt af at jeg får den her besked" Du har ikke adgang til TDC Play" sikke noget sludder, det har jeg, men der er en fejl fik jeg at vide i fredags da jeg ringede, håber sandelig snart de får fejlen rettet, så jeg kan høre musik igen på Windows mediaplayer. ØVHumørikon frustreret

hilsen Bente

http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150219-007629

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Og så kan jeg bare konstatere at fejlen IKKE er rettet angående Windows Media player. ØV Får stadigvæk at vide at jeg IKKE har adgang.

hilsen Bente

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Fejlen er blevet rettet, og hvis I mod forventning ikke kan få det til at virke, skal I rette jeres henvendelse til hotline. Kontaktoplysninger finder I her: Kontakt hotline.

/Ajla

Hej jeg har Mobilt Bredbånd 10 GB med 4G hos jer skulle det ikke give adgang til play, jeg får beskeden Dit TDC Login skal være knyttet til dine TDC produkter så vi ved, at du er TDC kunde, jeg har tilknytte det til min side, kan ikke komme ind hverken på mobil aap eller min pc

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)