Svar

Fejl på selvbetjening

Er der andre der også oplever problemer med Selvbetjening på tdc.dk? Jeg får følgende fejl hvis jeg går til selvbetjening:

Der er sket en fejlObsDu kan ikke selvbetjene dine fastnetprodukter lige nu

Mange hilsner

Tobias

icon

Bedste svar af Rabo 10 januar 2012, 11:35

Hej Spløf

Hvis du fortsat oplever fejlen, vil jeg foreslå dig at få det fejlmeldt, da der ikke længere skulle være nogen generel fejl.

Du kan finde kontaktoplysnignerne her - www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

49 Kommentarer

Ja den med "Mange hilsner Tobias" er selvfølgelig ikke med i fejlbeskeden...Glad humørikon

Hej Tobiaskk

Jeg ved ikke så meget om det, andet end en anden bruger kunne pludselig ikke logge sig ind med sit brugernavn eller var det pasword. Brugeren ringede ind og fik nyt logon og da brugeren var inde igen, kom der en oplysning om at der var forandret noget der gjorde, at brugeren skulle oprette sin profil igen. Brugeren havde ikke fået mail fra TDC om forandringen og brugere fik først oplysningen EFTER den nye profil var oprettet.

Om det er samme mangelfuld oplysning du mangler, ved jeg ikke. Det kan selvfølgelig også være en midlertidig fejl.

Mit bedste bud - Ring til Hotline i morgen, hvis du stadig har problemer.http://tdc.dk/kontakt/

Og skriv gerne i din tråd, hvad du finder ud af.

Ja har jeg også fejl men der står at den er midlertidig og det er på alle emnerne.

Hej eat

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Desværre bliver det samme svar som ovenstående, medmindre andre har et andet forslag til løsning.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv at afmeld dine produkter under mit login og tilføje dem igen. Det løste mit problem. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen

Jeg har lige snakket med en på HOTLINE, det er en fejl, som de arbejder på at få rettet, og de ved ikke hvornår det kommer til at køre igen.

Fejlen er kommet efter de har lavet SELVBETJENINGENS'SIDEN om!!!Trist humørikon

hilsen bbs

Ja det kunne de jo godt skrive på siden, det er lidt uprofessionelt. Jeg kan f.eks. ikke tilmelde mig Play efter skift til HomeDuo fra min ADSL, som jo lukkes ned ved skiftet, hvilket tilsyneladende også fjerner rettighederne.

hilsen eat

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad siger den i fejl af tilmelding af play? jeg fik fortalt af hotline at for få nulstillet indstillinger på play skal man skrive http://tdc.dk/9290 så kommer man ind med nulstillinger af play indstillinger og dit login.

Prøv at fjern alle dine produkter inde i TDC Selvbetjening og så tilmeld dem igen. så skulle det spille.

Tak for rådet men det virker desværre ikke, får samme meddelelse om, at jeg ikke er tilmeldt og iøvrigt kan jeg ikke komme ind i selvbetjening, da den melder fejl Trist humørikon

Jeg kan godt komme på selvbetjening via https://fxn.selfcare.tdc.dk/Krump/jsp/front/starter.do?reloadKrump

Men ikke via linket via "Mit TDC", https://selfcare.tdc.dk/

Jeg har været inde og afmelde/tilmelde tjenesterne.

Det virker heller ikke, får besked om at jeg ikke kan få adgang til selvbetjeningen Trist humørikon 

TDC oplyser, at de forventer at selvbetjeningen er oppe og køre igen sidst på ugen. Jeg mener de udviser en total mangel på kundeservice når de ikke officielt meddeler, at de har en fejl på et så centralt site og hvornår den kan forventes rettet.

mvh

EAT

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg er ked af, at vi ikke har fået meldt problemerne omkring Selvbetjening ud.

Efter opdatering til en ny og forbedret Selvbetjening, er vi stødt på nogle uventede forhindringer, der har betydet at loginoprettelsen fejler, samt at man kan opleve fejlen med de røde fejlbokse i Selvbetjening, når man logger ind.

Dette skyldes nogle problemer i vores bagvedliggende systemer, og vi arbejder på højtryk for at få det løst.

Forventningen er, at vi allerede i denne uge vil have nogle opdateringer parat, der kan løse disse fejl.

Jeg beklager ulejligheden, og krydser fingre for, at disse fejl er rettet inden ugens udgang.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej, lige et ord fra jeres moderator.

Rasmus' svar her var markeret som løsning. Hvilket jo egentlig ikke er forkert. Men planen er nu, at Rasmus skriver  her, hvordan status er, i det fortsatte forløb. Og derfor er det ikke så godt at det står som en løsning, det kan forvirre nye læsere. Så hvis du vil vente, til der ikke længere er problemer også markere som løst igen?

Hvis du er helt uenig med mig, så send mig en PM, så lytter jeg. Vil bestemt ikke være bombastisk med om det er løsning eller ej Blinkende humørikon

Hilsen

Patrick, forum moderator.

Har haft Fejl nr 501 i de sidste 4 dage ...

Hvornår kan jeg regne med at se min mail boks igen ?!

Hilsen  hans05@mail.dk

@deng05

Den hører vist ikke til her...? Du har også postet problemet et andet sted:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Fejl-501/m-p/6371#M1606

Allerede i denne ugeOverrasket humørikon

Det samme her  ingen ved hvad fejl 501 er???

/t5/Bredb%C3%A5nd/Fejl-501/m-p/6371#M1606
Omdømme 3

Hej allesammen

Nu virker SELVBETJENING igen, har lige tjekket min regningMeget glad humørikon

hilsen bbs

Så er du "bbs" heldig for mit virker ikke og TDC har heller ikke fjernet meddelelsen om at der er fejl Glad humørikon

Omdømme 3

Hej eat

Det var da ærgerligt og lidt mærkeligtOverrasket humørikon

Prøver lige igen, så får du en tilbagemelding.

hilsen bbs

Omdømme 3

Hej igen eat

Jo den er god nok, hos mig virker det???

hilsen bbs (Bente)

Omdømme 3

Hej allesammen

Så virker det ikke  hos mig igen!!!

Har lige "talt" med Chriz gennem en privat mail, og der vil være problemer af og til, da deres SELVBETJENINGS'SIDE er helt ny, så vi må vist væbne os med tålmodighed, men det er da irriterende!!!

hilsen bbs (Bente)

Ja, det virker også sådan lidt "on and off" her hos mig. Det virker lige nu, og det ser faktisk ganske godt ud!

Mange hilsner

Tobias

ja det er trist at de ikke kan få deres betaling her til den første pga at regnignen ikke kan hentes frem inde i selvbetjening, men rykkergebyere skal de helt sikkert nok skrive på regningen.

syns godt nok at tdc er utrolig langsomme til at ændre problemerne, foreks fik jeg mit hometrio 14 juni 2011 og jeg kan stadig ikke få lov til at oprette en mailadresse hos tdc.

og sender man en mail til kundeservice går der 2 til 3 uger før man får svar HVIS altså man få et svar fra dem.

nå men tilbage til emnet, det kunne være rart det svart virkede uden problemer.

KAN ikkefå lov til at ændre koder Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P