Fejl på Mit TDC

• Deltager
  • 2 kommentarer
Når der linkes fra den korte nyhedsoversigt på forsiden vises en gammel nyhedsoversigt fra 30. november!!! Fejlen er ikke ny. Har TDC mon en forklaring på problemet. Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste der observeret denne fejl.

Mvh. Ole.

5 Kommentarer

Hej Olem - TDC skriver på forsiden:

Bemærk:'Mest læste nyheder' linker ved en fejl til nyheder fra 30. november. Vi arbejder på højtryk for at løse fejlen.

TDC's bemærkning er slettet - men der er da vist stadig noget galt.

Den "linker" en 3-4 dage tilbage

mvh Finn

Ja, nu er det den 14 december der har stået for skud i nogen tid. Men sjovt nok oplyser TDC stadig til, at der linkes til den 30 november. Det er muligt, at det er tungt og besværligt at rette fejlen, men TDC's oplysning må da relativt let kunne rettes/opdateres.

Mvh. Ole.

Hej Ole.

Jeg kan kun give dig ret.

Der er over 100 link på forsiden. Hvis du skiver det link, som viser hen til noget forker -  her i tråden, er det måske nemmere for programørrerne at få det rettet.

Og så har vi jo også den mulighed at klikke på en trekantet feedback, mærke nederst i højre hjørne, Men igen det kræver, at jeg og andre brugere ved hvilket link det drejer sig om.

PS: Hvis det er sætningen: "mest læste nyheder" tror jeg der er ved at ske noget. Har lige prøvet og linket er taget væk fra sætningen.

Hej!

Det ser ud til at TDC har løst problemet, hvilket letter nyhedssøgningen betydeligt. En god julegave. Tak til de som har været involveret.

Mvh. Ole

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P