Fejl på mail

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Jeg får hele tiden den fejlmeddelse i dag når jeg forsøger at sende mail, men kan godt modtage

Opgaven 'pop3.mail.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'

nogle gode ideer, jeg har genstartet et par gange

mvh

Kim

23 Kommentarer

Jeg har det samme problem, kan modtage, men ikke sende på min  stationære, men ok på "lappen", mystisk.

mvh

Hanne

Hej KimT og HanneHG

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Jeg gætter på at det er på jeres postprogram på jeres pc.

Jeg vil anbefale jer at se jeres opsætning efter. TDC har forandret noget i opsætningen.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke. Og husk lige Ja til godgendelse.Glad humørikon

Kan I bruge lidt af svaret? 
I er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Om jeg bruger den stationære eller lappen er det sammen, den virker ikke, men jeg prøve lige din løsning Maja, tak fordi du tager dig tid at hjælpe

Mange tak for dit svar, desværre fungerer det ikke for mig, jeg har alle de rigtige porte m.v.

Jeg kan stadig bruge laptoppen for at sende og hente, men ikke sende fra den stationære.

Hilsen Hanne

hej igen

Hvilket postprogram har du?

Det virkede fint for mig, jeg bruger outlook 2007 version. Mange tak for hjælpen Maja

Jeg bruger Windows mail.

Hilsen Hanne

Jeg har lige prøvet igen og nu virker det uden jeg har foretaget mig noget, jeg håber det fortsætter.

Tak skal du havde for dine svar, dejligt at få så hurtig respons.

Rigtig godt nytår

Hilsen Hanne

Tak for begge tilbagemeldinger. Og godt nytår til Jer også.Meget glad humørikon

Hanne - engang imellem fatter jeg heller ikke hvad der sker. Vi krydser fingre for at problemet er løst, ellers vender du(I)bare tilbage.

Underligt nu virker den ikke igen, det ser ud som om den forsøger at hente en masse mail, men intet sker, for neden i min skærm vises der ca 50 kuverter som programmet er ved at hente. Jeg lavede en test mail inde i opsætningen for ca. 5 timer siden og den kom lige nu - nogen gode ideer?

KimT

Hvad sker der? Nu henter mit postprogram ogå de mail igen som programmet har hentet.

Jeg kan modtage(godt nok for mange) men jeg kan modtage og sende.

Kan du også det?

Jeg tror ikke det er os der er noget ivejen med. Det må da næsten være en serverfejl.

Har du set denne tråd /t5/Forslag-Id%C3%A9er/quot-Der-opstod-en-uventet-fejl-quot/td-p/6443

ikke fordi jeg siger at det er samme problem, men det minder da om hinanden. ik'?

Teknikkere - kan I så lige komme op på dupperne og fortælle hvad det erBlinkende humørikon

(KimT - det hjælper nok ikke at råbe på dem, men det skader vel heller ikke.)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MajaH

Dit postprogram er det sat op til at gemme en kopi på serveren, eller at hente mails uden at gemme en kopi.

Hvis det gemmer en kopi på serveren er det muligt at programmet henter den gemte post igen, men det gør programmet normalt ikke. Det skal normalt kun hente den post som ikke tidligere er hentet, selvom der gemmes kopier på serveren. Hvis programmet er opsat til ikke at gemme en kopi på serveren skulle der jo ikke være noget at hente igen. Hvis I forstår hvad jeg mener.Blinkende humørikon

Hej KPN

VE' jeg godt. Men jeg vil have at mit postprogram gemmen en kopi i 7 dage på serveren, altså webmail. Jeg har før rodet rundt i mine mail. Når jeg så har genfundet en slettet mail, har jeg taget "TDC med i min aftensbønBlinkende humørikon"

Jeg tror stadigvæk det er på serveren der er en fejl. Men jeg tror også det er en midlertidig fejl, som forsvinder af sig selv igen. Det håber jeg ihvertfald.

Men det er rigtigt hvad du siger. Hvis man ikke vil ha' at postprogrammet laver det nummer, så er dit råd da værd at overveje.

Lige nu har jeg ingen problemer, så det er nok lidt serverteknik som der helt sikkert arbejdes på

endnu en gang tak for jeres tid

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

>MajaH

Det er netop der jeg vil hen. Det tyder faktisk på at der er opstået en fejl på serveren. Hvorfor ellers skulle den samme fejl så opstå hos flere forskellige brugere. Det ville da være et usandsynligt sammentræf at flere forskellige får nøjagtig samme fejl på samme tidspunkt på sin egen PC.

jamen det er jo godt - så er vi jo alle sammen enigeBlinkende humørikon

"""   Der er opstået en ukendt fejl. Emne ' Aktivitetetsliste!', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 5.6.0 Lone CR or LF in body (see RFC2822 section 2.3)', Port: 587, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC69   """"

Det er denne oplysning jeg modtager, når jeg forsøger at sende div. mail`s.

?Hvad gør man så ? er der nogen der pt. kan se løsningen, da hører jeg gerne.

Mvh

Hej sesso

Velkommen til TDC-forum.

Jeg ved ikke om det er din opsætning, der halter, men det håber jeg, for så har jeg et bud.

I din fejlmeddelelse står der:  Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Prøv at tjække, om det jeg har skrevet med rødt, også står i din opsætning.

Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke. Og husk lige Ja til godgendelse.:D

For at hjælpe mig, må du meget gerne melde tilbage om resultatet, da jeg ikke er stiv i de fejlmeddelelser.

JEg har samme problem tdc outgoing server virker overhovedet ikke. har også prøvet med secure ssl uden effekt.

Det virker som om tdc server er mere eller mindre blacklistet el lign.

leg kan bruge min mac server uden problemer, så et eller andet er der galt.

Hej klakker

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Er det er TDC-mail adresse du har?

Hvis ja - har du så tjekket din opsætning? Et komme i stedet for et punktum, og der er ged idet.

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke. Og husk lige at markere ud for Ja til godgendelse, på fanebladet: Servere..:D

Kan ikke sende mail, jeg får fejlkode 0x800ccc79

mvh

Cudrio

Hej Cudio

Prøv dette Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@