Fejl på internetforbindelse ved modtagelse af mails

I forbindelse med opsætning af mails på min Iphone havde jeg problemer med at sende mails. Det er så løst nu, men i stedet for har jeg fået et andet problem, som jeg ikke aner hvordan jeg løser. Jeg har haft slettet min TDC konto i windows mail og genetableret den. Resultatet er at jeg ikke kan modtage mails siden i fredags. Når jeg går ind på TDC mailsupport fremgår det at indstillingerne er korrekte, men når jeg tager en test meddeles det at der er fejl på internetforbindelsen og at der ikke kan oprettes forbindelse til internettet.

Jeg forstår det ganske enkelt ikke, da jeg ikke ellers har problemer med at komme på internettet.

Kan nogen være behjælpelig. Da jeg ikke kan modtage mails bedes I skrive til min anden korrekt fungerende mailadresse: jo-pe@get2net.dk. 

1 Kommentar

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som måske sælges til kriminelle. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser. Eller læs her 5. afsnit

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Martin
/t5/user/viewprofilepage/user-id/6

Du skal bruge det rigtige logon og det er ikke dette til forum.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc/Ipad, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)