Fejl på fastnet i Hvidovre?

Hej,

Siden søndag har jeg ikke kunnet ringe fra mine fastnettelefoner. Jeg går ud fra, det er pga lørdagens uvejr, men kan ikke finde noget om det på "driftinformation". Er der fejl, og i så fald hvornår vil den blive rettet? Jeg bor i det nordlige Hvidovre. Har det noget af gøre med Valby eller Frederiksberg? Er det måske kun mig, der oplever fejl?

Mvh.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Spørg naboerne om deres forbindelse virker, hvis den ikke gør er det nok en større fejl, men virker naboes forbindelse er det den enkelte forbindelse til dig der er fejl på og så skal du melde fejl til din udbyder.

Mvh

Kim

Hej

Jeg er også fasnet-kunde med forbindelsesproblemer. Jeg bor ved Brøndby Strand og er kobber-mæssigt forbundet til Vallensbæk-centralen.

Jeg havde ikke problemer med forbindelsen frem til søndag aften kl ca 22.00, hvor det sidste modtagne opkald kom igennem. Derefter har der været knas på linien eller linien har været død, når jeg løftede røret, mens opkald udefra undrede sig over, at den hele tiden var optaget.

I nogle få perioder af måske en times varighed er der hul igennem (blandt andet nu den 5/7-2011 kl 19:46), for det er ikke bare vores fastnet, der er røget, men også vores kobber-opkoblede internetfrobindelse, så nu skal jeg i gang med at finde ud af, hvor jeg kan fejlmelde den.

Vi fik 109 mm regn i lørdags men ingen vandskade på vores parcel, så det må være et eller andet sted mellem os og ventralen, der er noget der er druknet.

Venlig hilsen

Erik Nielsen

Hej Erik

Det er rart at høre, at i hvert fald én anden også har problemer. Jeg kender ikke andre med samme type telefoni i nærheden. Jeg tænker, at det er mærkeligt, at de ikke har skrevet det under driftforstyrrelser? Eller hører det under noget andet?!

Jeg har fejlmeldt det ved at skrive en mail til dem. (Der er et sted på hjemmesiden, med denne mulighed - søg på "fejlmelding" så kommer linket frem). Jeg har dog ikke fået svar endnu.

Prøv det, hvis du endnu ikke har fejlmeldt det.

Mvh Stine

Det er altid en god idé at ringe til TDC's Hotline på 80808047 hvis man ønsker fejlen rettet hurtigst muligt.

Lige netop på dage med store vandskader, som ved skybruddet, kan der dog opstå lang ventetid - her kan man med fordel vente et par dage hvis man har tid. Hotline beder en om at ringe fra sin mobil uanset hvad, da de så kan genstarte linjen - og 80- numre er jo som bekendt gratis Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)