Fejl ip adresse

Fejl ved IP-adresse

Du er ikke på en IP-adresse, der giver dig adgang til at se TDC WebTV.

TDC WebTV kan udelukkende bruges i den husstand, hvor HomeTrio, HomeTrio Basic, HomeDuo Media eller HomeDuo Secure med en WebTV tillægspakke er installeret - og altså ikke udenfor hjemmet. Du kan derfor ikke se TDC WebTV på din arbejdsplads, dit sommerhus eller andre steder udenfor hjemmet. 

Derudover kan du opleve problemer, hvis du logger på via en opkobling til dit arbejde eller lignende. 

Læs eventuelt mere på vores Spørgsmål og svar-side eller tjek din opsætning med Systemtesten.

Er den fejl vi får når vi prøver på at se web tv. Det er på en bærbar pcér - vi har før set web tv på den senest i weekenden. hvor det bare har virket perfekt. Fandt en gammel tråd om det. Har prøvet alt - mange genstart af pc , mange gange logge af og på mit tdc - kørt systemtesten flere gange med samme medelelse om Fejl ved IP-adresse. Der er ikke lavet ændringer på noget udstyr eller software her hjemme.

Og ja vi er hjemme inden for husets 4 vægge og logget på vores hjemme netværk.

Regner med at min regning er mindre næste gang pga. fejlen og at vi ikke fuldt ud at udnytte det vi betaler for. Kontakt mig ang.

mvh

Jakob

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Det kunne være din PC der er hoppet over på naboens ukrypteret netværk, som ikke tilbyder WebTV ?

Se nu lige at jeg skriver at det er på VORES hjemme netværk

Hej,

Har du flere pc´ere i husstanden?? Kan web-tv køre på den/dem?

Hvis ja, så prøv at forbinde din bærbare med din router med et kabel og se om web-tv så kører. Hvis det gør, så er der noget med din ip-adresse..

nu kan jeg forstå på tråden, at du er sikker på at du er på dit hjemmenetværk. men det skader jo ikke at kontrollere om routeren rent faktisk har registreret din bærbare..

Efter at have prøvet at komme på hver dag i en lille uges tid, kom jeg på igen her i dag uden problemer.

Har hele tiden været på det rigtige netværk. Og det har jo før virket uden problemer og gør det igen nu. Bare træls man skal undværre en service man betaler for, i 5-6dage. TDC er bare skide ligeglade.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)