Fejl IP adresse

• Deltager
  • 4 kommentarer
Fejl ved IP-adresseDu er ikke på en IP-adresse, der giver dig adgang til at se TDC WebTV.

TDC WebTV kan udelukkende bruges i den husstand, hvor HomeTrio, HomeTrio Basic, HomeDuo Media eller HomeDuo Secure med en WebTV tillægspakke er installeret - og altså ikke udenfor hjemmet. Du kan derfor ikke se TDC WebTV på din arbejdsplads, dit sommerhus eller andre steder udenfor hjemmet. 

Derudover kan du opleve problemer, hvis du logger på via en opkobling til dit arbejde eller lignende. 

Læs eventuelt mere på vores Spørgsmål og svar-side eller tjek din opsætning med Systemtesten.

Det er denne besked jeg får når jeg logger på webtv, alt andet fungerer (TDCPLAY-WEBMAIL), har snakket med TDC support, som foreslog at jeg skulle prøve at logge på gentagende gange, det har jeg så prøvet på i 2 dage nu :-) uden held :-(

Den snart utålmodige

17 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej aamose

Vi er opmærksom på fejlen og er i gang med fejlretning.

Lige så snart jeg har en ny status på fejlen, opdater jeg indlægget her.

Jeg vil dog lige bede dig om at klikke på linket "Systemtesten" som står i fejl beskrivelsen. I nogle tilfælde afhjælper det fejlen.

Jeg beklager ulejligheden.

Hilsen Angelika-Moderator.

Hej

Underligt, hvis TDC er opmærksom på fejlen ang. webtv, og der så ikke kan findes en meddelelse her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=7

Bare en tanke.Overrasket humørikon

Jeg har prøvet at køre systemtesten flere gange, med det resultat, at jeg ikke er på en IP adresse der giver adgang til Web-tv, hvilket ikke er rigtig

Hej, - har netop fået oprettet webTV adgang og får samme besked som dig.

IP adresse: 188.177.86.119

Du benytter ikke en internetforbindelse med TDC TV, og kan derfor ikke se TDC Web-tv

Hvad gør man?

Mærkværdigt at TDC ikke har mere styr på det: efter at have haft TDC Web-tv i 2 uger har jeg igen problemer - får beskeden at ip-adressen ikke giver adgang.

TDC: det er noget skrammel !!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

TDC TV-kunder har på nuværende tidspunkt adgang til Web-TV fra deres adresse hvor Bredbånd og TDC TV er installaeret. .

Dog kan Home Duo Media-kunder forsat ikke benytte WebTv,  men dette forventes løst i løbet af denne uge.

Hillsen Angelika - Moderator.

- men så giver TDC da helt sikkert nedslag i prisen, når vi ikke kan bruge de produkter, som vi betaler for 

Så gik min uge :-) og den gik godt, bortset fra at jeg stadig ikke kan se Web-TV, godt at der er andre udbydere.

Ja en uge er væk - og TDC er pisseligeglade - og aner ikke hvad service er. Stadig intet web tv - og de medarbejdere, som man er heldige at få kontakt med, er totale ignoranter, som ikke aner noget om produkterne.

Øv øv, for en måned siden droppede jeg TDC som mobilleverandør - nu ryger resten :-(

Omdømme 1

Hej

Kunder med Home Duo Media eller WebTv som tilkøbsprodukt kan desværre forsat ikke se WebTV.

Vi forventer, at fejlen er rettet i løbet af denne uge.

Hilsen Angelika - Moderator.

Hej,

Den besked fik jeg også for 1½ uge siden. Jeg synes, det er lidt pinligt, at TDC lancere et produkt, som ikke virker og man ikke imødekommer kunden med et tilbud om nedslag i prisen indtil produktet virker.

Derudover er det umådeligt utilfredsstillende at skulle vente "i kø" i over ½ time for at komme igennem til support'en og alligevel ikke få svar på / løst problemet.

Alt ander lige bør TDC kraftigt overveje opstramning at kundeservice samt produktvalidering.......

Så virker det dælme Meget glad humørikon

Hej aamose

Herligt.

Det må betyde at Angelika i indlæg 12 fik ret i sin spådom.

Gad vide hvilken krystaldkugle hun bruger? Kan man abonere på sådan en?Humørikon med tunge

Meget glad humørikon

Så er den gal igen igen. Fejl på ip-adresse. TDC kom nu op på hesten og giv os det som vi betaler for.
Ja og nu spørger fejlen igen her i 2011 - så få dog styr på det hos TDC - det tager jo mindst en ½ time hver gang man skal ringe til jer - Hvad forlanger i for en tele-montør time? Jeg tager det samme for at fejl melde jeres service.

Hej jlhedegaard

Jeg kan godt forstå du er irriteret over at hænge i en telefon. Desværre har du ikke fat i en fra TDC, men i en anden kunde.

Bare lige en oplysning til  dig. 

TDC har faktisk oppet sig lidt. Nu kan kunder skrive en mail. http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat

Godt forslag Blinkende humørikon men jeg tror desværre ikke at TDC er lydhør over  for det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)